וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של האמהות הטריות בהוליווד

ליה פן

21.12.2009 / 17:23

אל תקנו את הסיפורים על דיאטות ופעילות גופנית. הכוכבות בהוליווד מצאו דרך אחרת לחזור לגזרה אחרי הלידה - חגורת בטן

אנג'לינה ג'ולי וגוון סטפני חזרו לגזרתן הדקיקה ומעוררת הקנאה שבועות ספורים לאחר הלידה. עכשיו מסתבר שחוץ מהשיטות המיושנות של דיאטה ופעילות גופנית, יש להן טריק נוסף למראה בטן שטוחה.

ג'ולי וסטפני נעזרו בחגורת בטן בשם "The Cinch", שהפכה פופולארית בקרב אמהות טריות סלבריטאיות. החגורה, אותה לובשים מיד לאחר הלידה, מסייעת להיקפים להצטמצם, לקילוגרמים המיותרים להיעלם ולבטן לחזור לצורתה המקורית תוך זמן קצר, באמצעות לחץ שמופעל על שרירי הבטן וצידי הגוף.
על פי דיווחים מבית הכלבו היוקרתי Harrods וחנויות למוצרי תינוקות ברחבי לונדון, חגורת הקסם הזו, שהושקה בבריטניה בתחילת השנה, הפכה מבוקשת מאוד בקרב נשים שמוכנות לשלם תמורתה 85 פאונד.

אך לפני שאתן שולחות את מכריכן מעבר לים לרכוש עבורכן את מוצר הפלא, כדאי שתדעו שהקולג' המלכותי למיילדות בלונדון, הוציא אזהרה לפיה השימוש בחגורה עשוי להיות מסוכן. לפי דיווח של ה"טלגרף" הבריטי, דובר הקולג' אמר כי "זה לא בטוח ללבוש את החגורה מיד לאחר הלידה ולא הייתי ממליץ על זה מבחינה רפואית. המיילדת צריכה לבדוק אם הרחם של האישה ירד למטה לאחר הלידה. במידה והיא תלבש את החגורה לא ניתן יהיה לבדוק זאת כמו שצריך ואף יהיה קשה לאתר דימום פנימי". מייצרי החגורה מסרו בתגובה כי לא קיבלו תלונות על המוצר או דיווחים על אמהות שחשו ברע בעקבות השימוש.

ההצלחה של "The Cinch" באה אחרי עלייה של 60% במכירות של גרביונים מחטבים ומחוכים בממלכה המאוחדת, על פי הדיווח של רשת בתי הכלבו Selfridges. כנראה שהבריטיות החליטו ליישר קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully