וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M תפתח חנות רביעית בכפר סבא

רינה רוזנברג

23.12.2009 / 10:50

החנות תפתח בספטמבר 2010 במרכז הקניות G בעיר; סניפיה הראשונים של הרשת ייפתחו בפסח בקניון עזריאלי, מלחה ובגרנד קניון

חברת מאץ' ריטייל וחברת גזית גלוב ישראל (1.06% , 3800.0), מקבוצת גזית גלוב, חתמו על הסכם לפתיחת חנות H&M במרכז הקניות G כפר סבא. זו תהיה החנות הרביעית שתפתח בישראל.

גודל החנות יעמוד על שטח של כ-1,300 מ"ר והיא תהיה החנות היחידה שתתפרס על פני שתי קומות של Mall האופנה הסגור. החנות תמוקם בכניסה לקניון ותשתרע על פני 300 מ"ר בחנות התחתונה ו-1000 מ"ר בעליונה.

לשם השוואה, רשתות האופנה המהוות עוגנים בקניון יושבות על שטחים קטנים יותר: זארה משתרעת על פני כ-1050 מ"ר, פוקס במצטבר על כל מותגיה 700-800 מ"ר, קסטרו כ-350 מ"ר ורק סניף המשביר לצרכן עוקף את H&M ומשתרע על פני כ-2000 מ"ר. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 24 שנים. מחירי השכירויות במרכז G כפר סבא נעים בין 40-80 דולר ב-Mall האופנה ו-20-40 דולר במתחם החיצוני.

רונן אשכנזי, מנכ"ל חברת גזית גלוב ישראל, מוסר כי "את השטח הגדול יותר בקומה העליונה שמרנו ריק מאז פתיחת הקניון וניהלנו משא ומתן לגביו עם מספר רשתות בענף האופנה. בסופו של דבר רשת H&M זכתה בשטח ואנחנו מאוד שמחים על כך".

מקורות בשוק טוענים כי בין היתר גם רשת גאפ היתה אחת מהרשתות שהתעניינו בשטח. אומנם הקומה העליונה לא היתה מאוכלסת, אך כדי לאפשר את כניסת רשת H&M לקניון בקומה התחתונה יאלצו החנויות של המותג הספרדי ספרינגפילד ושל women'secret לפנות את מקומן. מותגים אלו, הנמצאים תחת קבוצת המשביר לצרכן, יעברו לתחום סניף המשביר לצרכן שנמצא בצד השני של הקניון.

ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל, מסר כי "אנו גאים על החלטתה של H&M לפתוח חנות במרכז הקניות G כפר סבא. הכנסת H&M הינו מהלך אסטרטגי ארוך טווח שיתרום לאטרקטיוויות של המרכז, ויבסס את מעמדו כמרכז המוביל באזור השרון. אין ספק שרשת H&M תהווה תרומה משמעותית לתמהיל חנויות האופנה של מרכז G כפר סבא, אשר מציע לקהל הצרכנים מותגי אופנה בינלאומיים לצד מותגי אופנה מהמובילים בישראל תחת קורת גג אחת.

לפני שרשת האופנה השוודית H&M תגיע לכפר סבא היא עתידה להקים את סניפיה הראשונים בפסח 2010 בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון מלחה בירושלים, ובגרנד קניון בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully