וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל: נראיתי זוועה בשנות ה-80

ליה פן

23.12.2009 / 13:05

כוכב הפופ מודה כי כשל בבחירות האופנתיות שלו בזמן שהיה חבר בלהקת Wham וכי בהחלט היה אפשר להסתדר בלי המכנסונים והבלורית הבלונדינית

ג'ורג' מייקל שר פעם "Sometimes the clothes do not make the man" ובתרגום חופשי: "לפעמים הבגדים לא עושים את האדם". השורה הזאת לקוחה מהלהיט ההיסטרי שלו משנת 90' "Freedom! '90" – ומראיון שהתפרסם לאחרונה עם מייקל ניתן להבין טוב יותר למה המשורר התכוון.

כוכב הפופ בן ה-46, שמכר יותר מ-100 מיליון תקליטים לאורך הקריירה, סיפר בראיון למגזין Big Issue שמתפרסם בסקוטלנד שכשהוא מביט בתמונות שלו משנות ה-80 בהן היה חבר בלהקת Wham הוא נבוך בטירוף. מייקל מתכוון כמובן לבלורית הבלונדינית שתיחזק באותו עשור, לתלבושות שכללו לרוב מכנסונים קצרצרים ולעגילים הענקיים שנהג לענוד. "כשאני רואה את עצמי אני לרוב מתפתל. קח את השיער הבלונדיני לדוגמה – אני רציתי שיער חלק, ארוך, בלונדיני בגלל שבעצם לא רציתי להיות עצמי. לכן השיער הקצר, הכהה והמקורזל היה חייב ללכת. במבט לאחור, אני מניח שהייתי יכול להסתדר בלי עגילי הווילונות שענדתי והמכנסונים עם הנוצות. כמה מטופש זה היה נראה?".

למרות המבוכה, מייקל, שהקים את Wham יחד עם אנדרו רידג'לי בשנת 81' כשהיה זאטוט בן 18, אמר בראיון "אנדרו ואני היינו שני נערים שרוצים לעשות שמח וזה גיל שאתה עדיין מתנסה במראה והתדמית שלך, כך שבוודאי – נעשו טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully