וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחות עשור

24.12.2009 / 9:45

ריהאנה מכחישה שמועות על הרפס, קייט הדסון מכחישה שמועות על הריון ונטלי פורטמן לא מנהלת רומן עם שון פן - שערי המגזינים ינואר 2010

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש אנשים בעולם שיאהבו אותך, יש אנשים שיכאיבו לך, ויש אנשים שיעשו לך גם וגם". ריהאנה על שער ה-GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מתגעגעת לאקס - ריהאנה על שער ה-GQ

לרגל צאת הדיסק הרביעי שלה, Rated R, העניקה ריהאנה לרבעון הגברים ראיון המלווה בסדרת צילומים סקסיים, כולל צילום טופלס על השער. בראיון מדברת ריהאנה (21) על מה שקרה עם האקס כריס בראון ועל כך שפשוט רצתה להשאיר את העניין הזה מאחוריה, להמשיך קדימה ולא להיקשר תמיד לאותו לילה. "נדרש הרבה כוח להיחלץ מהיחסים האלו ולסיים אותם רשמית. מדובר בשני עולמות שונים. העולם שחייתי בו שנתיים והעולם החדש שלי שבחרתי לצעוד אליו ולהתחיל מחדש". על שמועות ההרפס: “זה לא נכון, זו צלקת דפוקה על השפה שלי והיא הייתה שם כל יום בחיי..." האם כריס וריהאנה יוכלו לחיות בידידות פעם: “אולי רק בעוד 10 שנים, אבל זה לא משהו שאני מחכה לו". על הנשירה מבית-הספר: “באמת רציתי לסיים, אבל נעשיתי עסוקה מאוד..." בתשובה לשאלה האם עדיין יש בה אמון בבני אדם: “אני יכולה לתת אמון... אני לא אוהבת סטריאוטיפים, אני מאמינה שכל אדם הוא אינדבידואל... יש אנשים בעולם שיאהבו אותך, יש אנשים שיכאיבו לך, ויש אנשים שיעשו לך גם וגם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני בכלל לא מינית. ליידי גאגא על שער ה”אל” האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סימפטומים של אישה בהריון - ליידי גאגא על שער ה”אל” האמריקאי

היא נולדה כסטפני גרמאנוטה, אבל כולם מכירים את ”ליידי גאגא” (23) כ-It Girl בסצינת הפופ היום. דיסק הבכורה שלה, The Fame, ממוקם עדיין במרכז מוזיקת מועדונים, שנה לאחר יציאתו. לרגל יציאת הדיסק החדש שלה, היא התראיינה לכתבת שער ל"אל" האמריקאי ודיברה על ליידי גאגא שמאחורי המוזיקה והאופנה. על היותה מלצרית לשעבר: "הייתי ממש טובה בזה ותמיד קיבלתי טיפים יפים. תמיד באתי עם עקבים! סיפרתי לכולם סיפורים, ואם היו לקוחות בדייט, אז סיפורים רומנטיים. זה סוג של אמנות במה". על עזיבת אוניברסיטת ניו יורק: "אהבתי את NYU אבל חשבתי שאוכל ללמד את עצמי אמנות יותר טוב. הרגשתי שניו יורק היא בית הספר שלי... לא התעניינתי בפעילויות סטודנטיאליות, הייתי יותר בעניין הסצינה המוזיקלית, או מלצרות, או ניקוי שירותים, או כל דבר דפוק אחר שעשיתי אז". על תגובות הגוף לסטרס: “יש לי סימפטומים של אישה בהריון. כאבי ראש, עייפות, ראייה מטושטשת”. על שימוש במיניות: “עטיפות הדיסקים שלי לא מיניות בכלל, מה שהיה עניין גדול בחברת התקליטים. נאבקתי חודשים ובכיתי בפגישות. הם חשבו שהתמונות לא מספיק מסחריות... אבל הדבר האחרון שצריך זה עוד תמונה של כוכבת פופ מתפלשת בחול, מרוחה בשמן או נוגעת בעצמה". על העתיד הרומנטי שלה: “תוך 8 עד 10 שנים, אני רוצה תינוקות. שיהיו לאבא שלי נכדים. ואני רוצה גם בעל שיאהב ויתמוך בי, בדיוק כמו כולם. עכשיו אין סיכוי שאוותר על הקריירה למען גבר, וגם לא אלך אחרי אף גבר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
“הפרספקטיבה משתנה כשמגלים איך אנשים מסתדרים עם כל כך מעט".סקרלט ג'והנסון על שער ה"באזאר" הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוזרת לפליטים ברואנדה - סקרלט ג'והנסון על שער ה"באזאר" הבריטי

ג'והנסון (25) שבה לאחרונה לשורשיה הבלונדיניים וגם גילתה את אמא תרזה שבתוכה. היא נסעה עם בונו סולן U2 לסיור הומאני במספר מדינות עולם שלישי ובראיון משותף של השניים (בשבילו היא "נמרה") ל"באזאר" הבריטי היא סיפרה על חוויותיה.
"ברואנדה, הוזהרתי מהיתקלות במראות קשים במיוחד... בביקורים בבית חולים ראיתי אנשים ככל האנשים. פתאום לא חשבתי על מה אני מרגישה ואיך אני נראית ואז יכולתי להקשיב לסיפוריהם”. על כוחן של נשים: “אנו שואבות כוח מתמיכת נשים אחרות. בתרבויות מסוימות, נערות נחשבות לנטל בגלל הצורך לשלם נדוניה והן נתונות לכל מיני התעללויות. כשביקרתי במקלטים לנשים בהודו גיליתי שהרבה נשים נאנסו, אפילו בבתיהן. זה עדיין טאבו, אפילו בארה"ב. קשה לדבר על התעללות מינית מצד הבעל או החבר, אז תמיכה קבוצתית עושה הבדל גדול. על גילוי מחדש של הדברים הפשוטים בחיים: “הפרספקטיבה משתנה כשמגלים איך אנשים מסתדרים עם כל כך מעט ואיך הם מאושרים עם הדברים הבסיסיים כמו מים נקיים. הרגשתי מלאת מזל לגור במקום עם מים זורמים. פתאום שירותים נראו כמו מותרות..."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין חולמת ללמוד רפואה. ג'ניפר גארנר על שער ה-W/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו נעשה תינוק - ג'ניפר גארנר על שער ה-W

בראיון המלווה בסדרת צילומי שחור-לבן ב-W אשר נערך לקראת צאת סרטה החדש Valentine’s Day בפברואר, ג'ניפר גארנר (37) מתגלה כאמא עסוקה ונורמלית למדי שבמקרה נשואה לסופרסטאר הוליוודי. על סדר היום שלה: “מעירה את הילדים. אחת הולכת לבית ספר, אחת נשארת בבית. הולכת לסופר. מחזירה אחת מבית הספר, משכיבה את השנייה לישון. מבשלת ארוחת ערב. אני חיה בשני קצוות, אמא במשרה מלאה, או שחקנית במשרה מלאה". על ההחלטה להביא ילדים: "היינו יחד שנה ופשוט התחלנו להתרחב. שנינו אמרנו 'עכשיו נעשה תינוק' ואז שמונה ימים אחר כך..." על חלום הילדות שלה להיות רופאה שהיא עדיין מפנטזת עליו: כשלבת שלי יש חום, אני רוצה להיות מסוגלת להסתכל לה באוזניים בעצמי ולדעת מה יש לה שם ולא להיות תלויה במישהו אחר". על השוני בין הכיסוי התקשורתי שלה לזה של בעלה בן אפלק: “בן שואל אותי, 'איך זה שכאני מתראיין אני מצליח לא לדבר עלייך בכלל?' אז אני עונה לו, 'או שאתה לא חושב עלי או שמגזיני גברים לא מתעניינים במה שאני מכינה לך לארוחת ערב. אבל הם כן צריכים להתעניין". על סדר היום המטורף של בעלה: "אני יכולה לחיות עם סדר היום המטורף שלו, אבל אני לא יכולה בלי חברות... זה בסדר אם הוא לא נמצא; אני רק צריכה מישהו לרכל איתו על זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאה את עצמה במרכזן של שמועות מחורבנות. נטלי פורטמן על שער ה"מרי-קלייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רומן עם שון פן? נטלי פורטמן על שער ה"מרי-קלייר"

זמן קצר לאחר יציאת סרטה החדש "האחים", נטלי פורטמן (28) דיברה עם "מרי-קלייר" על פריחה מאוחרת, רומנטיקה וצמחונות. על שמועות בדבר רומן עם שון פן: “הוא חבר שלי, אבל אני מתכוונת לא במובן של 'היי, מה קורה?' היינו יחד בצוות השופטים [של פסטיבל קאן 2008] והיה כיף ואז קרה אחד הדברים האלו, מצאתי את עצמי בתוך השמועות המחורבנות האלו, אי אפשר לנצח. אם אני לא אומרת כלום אז כולם חושבים שזה נכון. אם אני אומרת משהו, אז הסיפור נמשך. בכל מקרה, זה חדשות רעות". על התפתחות מאוחרת בזמן הלימודים בהארוורד: “טוב, אז לא ממש הלכתי למסיבות בית הספר ולא נגעתי בסמים עד שנות ה- 20 שלי וגם לא השתכרתי עד הקולג', אבל אני חושבת שאלו דברים טובים במובנים רבים". על צמחונות: “טובי מגוואייר הביא את השף הצמחוני שלו לסט"האחים" ואני הייתי אומרת 'אה... 'אני יכולה גם קצת?' והייתי עושה פרצוף חמוד. ואז הם היו מגלגלים עיניים ונותנים גם לי פלאפל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקחת בחשבון שהיא כבר לא בת 20. ג'ניפר לופז על שער ה”אלור”/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוסר מוטיבציה בחדר כושר - ג'ניפר לופז על שער ה”אלור”

לקראת הדיסק השביעי שלה, Love?, וקומדיה רומנטית חדשה בכיכובה, The Back-Up Plan, המתוכננים שניהם לצאת באפריל הקרוב, העניקה ג'ניפר לופז (40) ל"אלור" ראיון שער. האמא לתאומים בני שנה וחצי דיברה על אימהות, דיאטה ופפראצי. על משטר כושר: “חלק ממה שאני עושה זה להיות בכושר ולהיראות טוב. את לא יכולה לשקר לעצמך בעניין הזה. אבל אני לא המפלצת שהייתי במחלקת הכושר... את אחרי שנות ה-20, יש לך ילדים, את הופכת להיות חסרת מוטיבציה". על הכישרון שלה: “זה לא כמו מארק, שפתח את פיו בגיל 3 ובורך בקול מאלוהים. אני לא הייתי כזאת. הייתי צריכה לעבוד על זה, אבל ידעתי שכשזה יגיע, אנשים יגיבו אלי בדרך מסוימת". על הפפראצי: “זה ביזנס. ברגע שהם מפסיקים לעשות כסף ממך הם מפסיקים להיראות בסביבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אני נראית ברחוב עם גבר כלשהו, אז אני יוצאת איתו? קייט הדסון על שער ה"באזאר" האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני לא בהריון - קייט הדסון על שער ה"באזאר" האמריקאי

במקביל ליציאת הסרט NINE (אצלנו ב- 9 בינואר), קייט הדסון (30) דיברה עם "באזאר" על אימהות, טבלואידים ודייטינג. על פרטיות וחייה הרומנטיים: “יש לי ילד ויש אנשים מעורבים וזה לא הוגן לדבר על מישהו אחר, במיוחד כשאני עדיין לא במקום הנכון לדבר על הדברים האלו". על רכילות: אני לא בהריון, לא מאורסת ולא נפרדת... אם אני נראית ברחוב עם גבר כלשהו, אז אני יוצאת איתו. אז יצאתי עם שני חברים טובים שלי מהתיכון שהם כמו חברות בשבילי... אני לא מתכוונת להתחבא בדרך לארוחת בוקר”. על צילום הנשיקה עם אלכס רודריגז: "היה שם צלם שצילם משהו כמו 60 פריימים לדקה. זו הייתה נשיקה קצרה על הלחי, בקושי נשיקה. אני זוכרת שאחת הכותרות בבוקר אמרה 'סשן מיזמוזים', מה לא בסדר עם אנשים"? על הבן שלה ריידר: “אני אמא די קפדנית, שזה מצחיק. לא חשבתי שאהיה קפדנית. אני מרגישה שהוא נהדר, כזה ילד טוב. אנשים מתחברים אליו, הם רוצים לתת לו דברים ולעשות דברים בשבילו. הדבר הבא שהם מבינים הוא שהילד חמוד כי הוא רוצה משהו". על האקס כריס רובינסון: “כריס הוא אבא מצוין. אני מרגישה שיש לי מזל. כשנפגשנו, זה היה מיידי. לא היה לי ספק שאני רוצה להתחתן איתו ולהביא ילדים איתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקונפליקט בין קריירה ואימהות הוא נצחי. שרה ג'סיקה פרקר על שער ה"גלאמור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

להיות אמא לתאומות זה מסובך - שרה ג'סיקה פרקר על שער ה"גלאמור"

במקביל לצאת Did You Hear about the Morgans, קומדיה חדשה בכיכובה לצד יו גרנט, שרה ג'סיקה פרקר (44) דיברה עם "גלאמור" על אימהות וקריירה: “זה קונפליקט נצחי עבור כל אישה עובדת... האתגר הגדול עבורי הוא הוא להיות הכל עבור כולם; אני רוצה להיות אמא טובה ואני רוצה להרגיש טוב כשאני בעבודה. אבל זה קשה". על האימהות הטרייה לתאומות מריון ותאבית'ה: “זה מדהים אבל מסובך בגלל לוח הזמנים שלי ויש לי חרטות על כך". על יחסים לטווח ארוך: “כשאת צעירה, את נסחפת אחר מחוות מפוארות... כשיש לך ילדים ושנים מאחורייך זה הרבה יותר מסובך. זה הדברים היומיומיים; איזה מן הורה את, איזו מן פרטנרית את. זה הדברים הקטנים והגדולים עכשיו מול רק הדברים הגדולים של אז."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בתיכון הציקו לי על זה שלא גילחתי את הרגליים". רייצ'ל מקדמס על שער ה"ווג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רייצ'ל מקדמס על שער ה"ווג"

בסתיו באחרון כשרייצ'ל מקדמס (31) נראיתה מחוייכת לצד אנה ווינטור עורכת "ווג" בשבוע האופנה של ניו יורק, היו שמועות בדבר שער קרוב שלה במגזין הנחשב. השמועות, מסתבר, היו מוצדקות. בראיון שער שנערך לקראת בכורת סרטה החדש של מקדמס “שרלוק הולמס" בחג המולד, דיברה השחקנית הקנדית על אופנה, טלוויזיה, אקולוגיה ולינדזי לוהן. על אופנה ויופי: "חולצת T מעצבים שקיבלתי ואפילו עדיין לא בחנויות שימשה אותי לשינה. אמא שלי אף פעם לא החשיבה מראה. היא הניחה לנו לגדול ללא כל משטר יופי. בתיכון הציקו לי על זה שלא גילחתי את הרגליים. כששאלתי את אמא שלי למה היא לא אמרה לי שצריך, היא ענתה לי כי כשמתחילים אין דרך חזרה". על לינדזי לוהן (איתה כיכבה בלהיט מ- 2004 “ילדות רעות"): "אני רק זוכרת שהיא הייתה מופלאה כשחקנית ושהיא הבינה המון. לא היה לה צורך בהרבה טייקים. הכל היה טבעי עבורה. מעבר לזה, אני הייתי בת 26 אותו זמן והיא הייתה שואלת אותי לאן אני יוצאת". על אקולוגיה: “אני לא ממש חושקת בדברים, אני מעדיפה להוציא כסף על חוויות, ארוחות או טיול... אני מסתכלת על העולם דרך עדשות ירוקות עכשיו. אבל אסור להשתגע. האשמה הירוקה יכולה להיות מכשול. זה יותר עניין של הרגלים. לזכור לסגור את הברז כשמצחצחים שיניים". על טלוויזיה: "גדלתי על צפייה בטלוויזיה והייתי בעניין אופרות סבון. הייתי מתחילה עם General Hospital ולפני ארוחת ערב הייתי רואה אופרה ווינפרי. הייתי ממציאה מחלות כדי להישאר בבית ולראות טלוויזיה. בתיכון לא התאמצתי, נתתי את המינימום ההכרחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully