וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויויאן ווסטווד תעצב ל-Lee

ליה פן

29.12.2009 / 16:44

מעצבת העל הבריטית תעצב מיני קולקציה למותג הג'ינסים, שתכלול ג'ינסים לנשים ולגברים, חולצות דנים וטישרטס

מותג הג'ינסים Lee הכריז על שיתוף פעולה חדש עם מעצבת העל הבריטית ויויאן ווסטווד, שתעצב קולקציית קפסולה לנשים ולגברים עבור המותג לעונת סתיו-חורף 2010/11. שיתוף הפעולה יהיה במסגרת קולקציית ה'אנגלומניה', קו הקז'ואל הצעיר של המעצבת.

קו הנשים של ווסטווד יכלול חמש גזרות: סופר סקיני, גזרת סלים-פיט, ג'ינס רופף בסגנון ה"בויפרנד" ומכנסונים (מיקרו-שורטס). לגברים עיצבה ווסטווד ארבע גזרות: סקיני רוק'נרול, ג'ינס רחב עם מפשעה נמוכה וכן ג'ינס בגזרה קלאסית נוחה יותר. הג'ינסים יופיעו בשחור ובאינדיגו כהה, בדים משופשפים ובדים בשטיפת וינטג'. להשלמת הלוק הווסטוודי ישולבו בפריטים בדי דנים בגוונים בהירים של כחול זוהר והדפסי תחרה הלקוחים מאחת משמלות הקוטור של המעצבת. בנוסף, ישולבו בקולקציה חולצות מבד דנים וטישרטס מודפסות.

ג'יורג'יו פרסקה, הנשיא העולמי של חטיבת הג'ינס בחברת VF, אמר על שיתוף הפעולה עם ווסטווד: "מבחינתנו זהו חלום שהתגשם. מאז ומתמיד הערכנו את ויויאן כאחת מהמעצבים האייקוניים, היצירתיים והמשפיעים ביותר של זמננו. כשלעצמו, המותג Lee הוא אייקון של תרבות ג'ינס ואנו רואים בשיתוף הפעולה בין שני האייקונים כאחד מהפרויקטים המבטיחים ביותר בעתידה של Lee".

מחיר הג'ינסים ינוע בין 120-320 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully