וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לך הטריינינג

שירלי אכסלרוד

29.12.2009 / 18:47

למרות ובגלל ש-פ' מפגינה מדי שנה יכולת כושלת לחגוג בהצלחה את השנה האזרחית החדשה, בחר בה מדור קוסמטיקה קלה לנסיינית הסילבסטר הבכירה שלו

את הסילבסטר של 1998 תכננה פ' לבלות בנשף שמח במועדון. היא נתקעה בפקק של 9 שעות באבן גבירול, וקיללה עד ששחר של יום חדש עלה על תל אביב. את המילניום החדש תכננה פ' לבלות במסיבת יער מטורפת בגליל. היא הלכה לאיבוד בדרך, והעבירה את הלילה בקללות במכונית, מאזינה לגלגל"צ.

את הסילבסטר בשנה שעברה בילתה פ' במסעדת שף שהזמינה חודשיים מראש ובמחיר מופקע. התפריט התגלה כ-"שמנו בצלחת את כל מה שנשאר במקררים בשבועיים האחרונים, וקראנו לו ארוחת טעימות".

את הסילבסטר השנה תבלה פ' לבטח מול הטלוויזיה, צופה בכלבוטק, לבושה בטרנינג מהודר ומאופרת בחגיגיות, אחרי שנבחרה מבין מאות מועמדות להתנסות במיטב מראות הסילבסטר המעודכנים של 2010.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו לדמיין את אווירת החגיגות בטיימס סקוור, בשעה שתחפשו חנייה. מראה סילבסטר 2010 של לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתכננת להתאפר בחשיכה?

פ': "אחרי תחקיר מעמיק אפשר לסכם ולומר ששני חוקים עיקריים חלים על איפור סילבסטר – "במהדורה מוגבלת" (יש המעדיפים "מהדורה מיוחדת") ו"בהשראת". זה גם זה, ינסו להשרות עליכן את אווירת החגיגות בטיימס סקוור, בשעה שתחפשו חנייה. באסתי לאודר מציעים פלטת צלליות מוזהבות, במהדורה מוגבלת כמובן, לערב הסילבסטר. מדובר בצלליות עדינות וענוגות מאין כמוהן. בלאודר מדברים על גוונים כמו: קאפ של מוקה-קינמון Mocha Cup, Cinammon, Roseberry, ו- Mink, אבל אני רואה רק גוון אחד: ענוג. יש ענוג בהיר, וענוג קצת פחות בהיר. הצחיקה אותי ההבטחה ל"מראה זוהר ויוקרתי בערב הנוצץ של השנה" – הצלליות כמעט בלתי נראות, ויכולות לשמש כאיפור הראשון לילדות. אני אימצתי אותן לשימוש יומיומי לא מחייב. מבחינת עמידות, בסיומו של יום עבודה ממושך, הצלליות נעלמו בקפלי העפעפיים, ולא נותרו מהן לא זוהר ולא יוקרה. נקווה שהן ישרדו את מהדורת החדשות המרכזית. מתאים בעיקר: למי שמתכוונת להתאפר בחושך. איך שלא תניחי אותן – תיראי בסדר".

שישיית צלליות של אסתי לאודר. 219 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענוג בהיר וענוג קצת פחות בהיר. שישיית צלליות של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בקלרינס מאמינים בזהובים. וכפי הנראה, גם באלכוהול על בטן ריקה: המאפר הראשי מתפייט על "הערצה לפאם פטאל בלילה חורפי עם זהב שובה, מקסים ונצחי", וממליץ על סילבסטר "מואר בזוהר יקר, עיניים קורנות ושפתיים מכוסות בפנינה מנצנצת".

פ': "השפתון, ג'ולי רוז' בגוון Gold reflection, ילך איתי מהיום בכל אשר אפנה. נתעלם לרגע מהמרקם המוזר (פירורי פנינים? אבקת כוכבים?), ומהיובש שהותיר אחריו על השפתיים, ונתרכז בברק המקסים שהוא נותן. אפשר להשתמש בו על שפתון אחר, או לבד, כמו שממליצים בקלרינס, ואז הוא מתאים בעיקר למי שמאמינה כמוני, במינימליזם".

שפתון ג'ולי רוז' Clarins - 131 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשפתיים מינימליסטיות. שפתון ג'ולי רוז' בגוון Gold reflection של קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היית מגדירה עצמך כפנינה מנצנצת? מראה סילבסטר 2010 של קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתכננת לעשות כסף בתור מארחת יפנית?

איפור סילבסטר תמיד "שואב השראה" ממשהו. הוא הרי אף פעם לא פועל בוואקום. ואם בקלרינס הודו כי הם שואבים השראה "מארמון ונציאני מפואר (!) מצופה בזהב יקר ערך(!!)", אזי במייבלין מדווחים כי לנגד רוחם ריחפה התרבות היפנית: טכניקת האיפור של המארחת היפנית מקבלת במייבלין "אינטרפטציה מודרנית, ויוצרת מראה נקי ומוקפד, המשדר עוצמה - פנים בהירות, שפתיים בצורת לב עגול, קטן וקוקטי, וריסים בובתיים מודגשים". ואילו פ' אומרת: "קבוקי? קבוקים! איך אומרים ביפנית "אין מצב"? אין לי שום כוונה להתחפש לאסייתית משונה, אבל את המוצרים של מייבלין בכוונתי לאמץ גם בימי חול. המייקאפ שלהם, דרים סאטין ליקוויד, הוא אחת התגליות המשמחות של השנה מבחינתי. מייק אפ מעולה, נמרח נפלא, משאיר אחריו תחושת מאט לאורך שעות ארוכות. גם השפתון עליו ממליצים במייבלין ליצירת שפתיים "בעלות מראה קטן ומלא", שצידו האחד אדום לוהט וצידו השני גלוס, היה נעים לשימוש ונימוח. אבל זה לא צבע שבחורה מן היישוב תיראה איתו לאור יום".

מייק אפ dream satin liquid מייבלין - 120 שקלים
שפתון super stay, מס' 580, מייבלין – 85 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אם את לא מארחת. מייק אפ dream satin liquid ושפתון super stay של מייבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדום לוהט ונעים לשימוש, אבל לא לשעות היום. שפתון super stay של מייבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתכננת לראות זיקוקים?

נקנח בדברי הלל למראה הסילבסטר המהפנט של לוריאל פריז , "שנוצר בהשראת ניצוצות זיקוקי פתיחת השנה". בלוריאל מבטיחים "מראה אצילי ועוצמתי, שאי אפשר להישאר אדישים אליו... שימוש בגוונים בעלי אפקט מתכתי-מטאלי משווים מראה חזק, מסתורי ונחשק - מראה שהופך נשים לפנטזיה...". פ' התרגשה: "לא סתם קוראים לי פ'! פ' for פנטזיה. אחרי שנגמרו הזיקוקים, נשארתי עם המסקרה הכי משובחת במחיר הכי סביר בה נתקלתי לאחרונה. האקסטרה ווליום קולגן+, אמנם לא רוטטת ולא מחרטטת, אבל נוחה מאוד לאחיזה, מחליקה על הריסים ונטולת גושים. גם את הגלוס (גלאם שיין מס' 400, בגוון Juicy Rose Glow) אימצתי בשמחה לימי חולין. הוא נמרח היטב, ואמנם לא מחזיק מעמד זמן רב, אבל חינני כל עוד הוא שם".

Glam shine, לוריאל – 90 שקלים
מסקרה אקסטרה ווליום קולגן+ לוריאל - 115 שקלים. עד ה-31.12 על המסקרות של לוריאל ב- 60 שקלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רוטטת, אך גם לא מחרטטת. מסקרה אקסטרה ווליום קולגן+ לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחזיק הרבה זמן מעמד, אבל חינני. גלוס Glam shine של לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully