וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הפוך

גלי רבינק

2.1.2010 / 13:26

צלקות שהפכו לתליוני זהב וכובע שמגיע עם שפם - המצאות אופנתיות מוזרות ומעניינות שצצו ברשת בשנה החולפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לענוד את הצלקת

מקאברי אך מרגש. פרנצ'סקה קפלן, מקימת האתר "זו הצלקת שלי", חלתה בסרטן בגיל 29 ונאלצה לעבור ניתוח בצווארה. "לפני הניתוח הייתי בטוחה שאסתיר את הצלקת תחת צעיפים ושרשראות. אבל אז גיליתי שהיא מזכירה לי שהצלחתי להתגבר על המחלה ועל החוזק שטמון בי. כשהצלקת דהתה החלטתי ליצור שרשרת בצורתה וכך זה התחיל", היא מספרת באתר האינטרנט שלה. באתר, תחת הסלוגן "תענוד את הסיפור שלך", אפשר להתרשם מתכשיטים שעוצבו בהזמנה אישית וסיפורים מרגשים, אמיצים ומשעשעים בנושא הצלקות. או כפי שכתוב באתר "אם הן נוצרו בעקבות ניתוח,תאונה, שאיבת שומן, פציעות ספורטיביות או בשירות הצבאי, הצלקות שלנו מנציחות את החוויות המיוחדות לנו, הן חלק ממי שאנחנו וממה שעברנו".

כדי להפוך את ההיסטוריה האישית שלך לפריט ייחודי יש לשלוח תמונה של הצלקת ,לבחור ציפוי זהב/כסף/פלטינה, את סוג התכשיט (צמיד/ טבעת או שרשרת) ולהמתין 6-8 שבועות. המחירים נעים בין 200-1,500 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללכת לאיבוד, אבל בסטייל

למאותגרי אוריינטציה, ששואפים לשמור על פאסון ולהימנע ממראה התייר האובד והמפה המקומטת, מציעה האמנית טיפני בארנט צמיד כסוף, עליו מצוירת מפת הרכבת התחתית הניו יורקית ושירטוט של התחנות השונות. אולי מישהו באמת ישתכנע שאתם מהשכונה. מחיר: 25 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השפם שלא מגרד

הכובע המשופם עוצב על ידי חבורת האמנים האיסלנדית "Vik Prjonsdottir". מתאים לחובבי סקי שרוצים גם לנשנש מהפונדו מתחת לשפם וגם לשמור על ארשת של ויקינג מסוקס. הכובע עשוי 100% צמר איסלנדי טבעי ומגיע בשתי וריאציות וב-5 צבעים שונים. מחיר: 76.91 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנעל הנעלמת

הנעליים הנעלמות של המעצבת הברזילאית, אנדריאה צ'אבס, מצופות בשברי זכוכיות והנוף המשתקף בהן בזוויות שונות, יוצר הליכת טריפ מתמשכת. בינתיים מדובר בנעלי קונספט בלבד, שאינן מוצעות למכירה, אבל אפשר להניח ששפחות אופנה עם עם בי.איי באמנות, היו שמחות לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully