וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני ושולה בחצר

גלי רבינק

5.1.2010 / 7:05

כשעזבה את הפוליטיקה היא זנחה את החליפות לטובת מראה כפרי. שולמית אלוני - לא סבתא קלאסית, עם המון שיק

שולמית אלוני (81) אמרה לי להרגיש כמו בבית וכנראה באמת התכוונה לזה. עשר דקות אחרי שנפגשנו אני מוצאת את עצמי שומרת על "הצריף", כמו שהיא קוראת לו, בזמן שהיא מתעופפת לה להקפיץ את העוזרת הביתה.

סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו, גלעד בר שלו
סבתא שיק – שולמית אלוני/גלעד בר שלו, גלעד בר שלו
סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו, גלעד בר שלו
סבתא שיק – שולמית אלוני/גלעד בר שלו, גלעד בר שלו

כשהיא חוזרת היא מוציאה מיד את כל התכשיטים הצבעוניים והגדולים שליקטה מכל העולם. "פעם הסתובבתי כמו עץ כריסמס, היום אני יותר מינימליסטית."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו
שרשרת הודית/גלעד בר שלו

קוסמופוליטית

בתיבת התכשיטים שרשרת עמוסה ממרוקו - "ביקשו ממני להציג אותה במוזיאון – היא ממש פריט ייחודי", שרשרת מאוקראינה - "כשביקרתי שם במוזיאון הציגו את התלבושת המסורתית ושרשראות הקורל שענדו הכפריות כבשו את ליבי, אז מצאתי את אבני הקורל בחנות עתיקות מקומית ויצרתי מהן שרשרת. את השרשרת עם החרוזים הכסופים והמוזהבים קניתי בפרס מסוחר יהודי. עצרנו שם בדרך להודו בשנת 69' לפגישה עם ראש ממשלת הודו, אינדירה גנדי. את האבנים מאיטליה שמרוקעות בהן דמות קיסרית הפכתי לטבעת ועגילים."

סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו
שרשרת מרוקאית/גלעד בר שלו

סבתא שיק

"למרות שיש לי קילומטראז' לא מבוטל בסבתאות (אני כבר סבתא רבא) אני פחות סבתא ויותר שולה. אני אוהבת את הנכדים שהם כבר מן המוכן, נקיים ומדברים. מזל שיש עוד סבתות ברקע שמחפות עליי. ולגבי ה'שיק' - אמא שלי הייתה אישה מאוד יפה ומהודרת, ליידי. היא יצרה ותפרה מודלים עבור חנות האופנה של האחיות אנגלנדר באלנבי, שהיו שם דבר. אני לעומתה, אחרי שעזבתי את הפוליטיקה נתתי את כל החליפות הרשמיות שלי ומאז אני מעדיפה לבוש צבעוני, כפרי ואוורירי."

תיאטרליות

"כשראיתי את אורנה פורת משחקת את ליזיסטריטה, המחזה על האתונאית שהצליחה לסיים את המלחמה בין אתונה לספרטה בעזרת שביתת מין של הנשים, התאהבתי בשמלה שהיא לבשה על הבמה. כשהצגה ירדה קיבלתי את השמלה ואף לבשתי אותה בחתונת בני."

סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו
עגילים שהכינה מאבנים עם תחריטים שקנתה במצרים/גלעד בר שלו

פריטים שלא נפרדת מהם

"שם נעוריי הוא אדלר שבגרמנית פירושו - נשר. אמן בריטי הכין במיוחד בשבילי את הטבעת הזו בצורת נשר בתעופה, שבתחתית שלה כתוב 'להמריא מעל הקטנוני וחסר החשיבות לממלכת האושר'."ש

סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו
'להמריא מעל הקטנוני וחסר החשיבות לממלכת האושר'. טבעת בצורת נשר בתעופה/גלעד בר שלו

חולשה אופנתית

"יש לי חולשה לא מוסברת לאבן הענבר, שבשנים האחרונות הצלחתי קצת לרסן. את המחרוזת עם אבני הענבר הראשונה שלי קניתי בחנות ענתיקה ירושלמית כשהייתי סטודנטית בסמינר המורים בירושלים (למדתי יחד עם יהודה עמיחי ועוד רבים וטובים שרצו ואהבו לחנך). מאז לא הפסקתי לקנות ולענוד שרשראות עם אבני ענבר בצורות ובגדלים שונים."

סבתא שיק – שולמית אלוני. גלעד בר שלו
סבתא שיק – שולמית אלוני/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully