וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי מפוטרת

10.1.2010 / 16:55

הכוכבת שהיתה הפרנזטורית של הבית האופנה St. John מאז 2005, הוחלפה בדוגמנית קארן אולסן משום ש"האפילה על המותג"

מותג האופנה St. John השיק השבוע את קמפיין אביב 2010 בכיכובה של הדוגמנית הבריטית הג'ינג'ית קארן אולסן (30), שנשואה לסולן להקת הוויט סטרייפס, ג'ק וויט. מי שנעדרה מהקמפיין היא אנג'לינה ג'ולי, ששימשה כפנים של המותג מאז 2005.

מנכ"ל St. John גלן מקמאהון אמר בראיון למגזין Women's Wear Daily, שג'ולי "האפילה על המותג". "רצינו לסיים את יחסינו עם השחקניות, ללכת לכיוון אחר מבלונדיניות ולנקות את לוח הצבעים", הוסיף מקמאהון. בהצהרה לעיתונאים הוסיף מקמאהון "אנחנו צריכים להראות זווית מודרנית של St. John. אנחנו מתפתחים כמותג."

St. John הוקם ב-1962 על ידי הדוגמנית מארי גריי ובעלה רוברט בדרום קליפורניה. מאז הקמתו הוא נחשב בית אופנה יוקרתי המתמחה בשמלות סרוגות בגזרות פשוטות ונקיות.
.
בשנים שג'ולי היתה הפרנזטורית של המותג, היא הפכה אחת הכוכבות הגדולות בעולם; הנישואים לבראד פיט יצרו אינספור כותרות בצהובונים; הילדים המאומצים ואלו שנולדו לזוג משכו גם הם המון תשומת לב; עבודת הצדקה של ג'ולי באפריקה ובמדינות אחרות סוקרה גם היא באמצעי תקשורת ברחבי העולם; ובין לבין היא גם הספיקה להשתתף בכמה סרטים. ב- St. John הבינו ככל הנראה שמי שרואה מודעה של ג'ולי זוכר בדרך כלל אותה ולא של מי השמלה שהיא לובשת. אולי פניה האנונימיות יחסית של אולסן ישרתו טוב יותר את המטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully