וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורקת אש

14.1.2010 / 10:35

כמו הקולקציה שעיצבה שרון ברונשר, גם הפקת הווידאו שצילם עבורה רון קדמי נעשתה בהשראת הסרט הצרפתי "הנערה על הגשר"

יח"צ - חד פעמי

המעצבת שרון ברונשר בנתה את קולקציית החורף שלה בהשראת הסרט הצרפתי "הנערה על הגשר" (1998) בכיכובם של ונסה פרדיס ודניאל אוטיי, אשר מתרחש בפריז, ומתאר את סיפורו של זורק סכינים, המחפש דמות שתשמש לו מטרה. כמו הסרט, גם הפקת הווידאו שצילם רון קדמי צולמה בשחור-לבן ומשובצים בה מוטיבים מעולם הקרקס.

ברונשר מרגישה שגם היא, כמו הזוג בסרט, עברה כברת דרך והצליחה להעיז. "עשיתי עוד צעד בקטע של להעיז ולשחק עם חיתוכים ולבנות גזרות יותר מורכבות, ממה שידעתי ועשיתי עד עכשיו. יש מין מיזוג של חומרים משונים, ממש כמו קולאז'", מסבירה ברונשר.

בחומרים הטבעיים למראה, איתם רגילה לעבוד ברונשר, כמו למשל כותנה, שולבו העונה גם עורות ובדים מבריקים, מהם נבנו שמלות, מעילים, חולצות, מכנסיים, עליוניות בסריגה ידנית, קרדיגנים ואקססוריז. ביניהם אפשר למצוא פריטים יוצאי דופן כמו חולצות שמשובצים בהן עורות עם אריגי משי ורצועות עור שנסרגו אל תוך שמלות ומעילים. בסדרת אקססוריז מעניינת יצרה ברונשר צווארונים שעשויים מכריכות ספרים ישנים. "זה מתבלה די מהר ולא עמיד, כי זה נורא ישן, אבל זה בכל זאת נרכש. אידרות של ספרים שולבו גם בחגורות. יש למשל חגורות שהשדרה שלהן היא האנציקלופדיה העברית".

מחירים:
חולצות וגופיות: 90-890 שקלים; שמלות: 390-4,000 שקלים; ז'קטים: 490-2,400; צעיפים: 160-890 שקלים; סריגים: 220-790 שקלים.

שרון ברונשר. הרכבת 12, תל אביב; פרישמן 75, תל אביב. עמיעד 13, יפו, תל אביב

דוגמנית: לודה דולוגונין מסוכנות MC2
צילום: רון קדמי
סטיילינג: תמר מרקוביץ'
עריכה: רחל נריה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully