וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה, ורסנו

הגר ליינקרם

22.1.2010 / 15:42

קרן כהן בנקר ממשיכה להציע פריטי יוקרה של מעצבי חו"ל, אבל שולחת גם זרועות קז'ואל אל עבר מתחם "התחנה", שם תשיק חנות חדשה של אמריקן וינטג'

מבוטיק 'עלמה' בבעלי מלאכה, ל'בנקר' הדו-מפלסית בדיזנגוף, ממשיכה קרן כהן בנקר לשעוט קדימה והיא עומדת לפתוח חנות ראשונה בארץ למותג הקז'ואל הצרפתי אמריקן וינטג'. פריטים של המותג, שהוקם ב-2005 על ידי המעצב מייקל אזולאי, כבר נמצאים בבוטיק של בנקר, שמתכוונת להשיק חנות שלמה שלו במתחם "התחנה" בתל אביב, שאמור להיפתח בקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של אמריקן וינטג'. 200-650 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמריקן וינטג' ימשיך להימכר בבוטיק של בנקר, לצד לקט מותגי הייבוא, שכבר הפכו מזוהים עם החנות, כמו למשל MINT, נעלי הריקוד של רפטו ושמלות הערב מרובות הפריטים של המעצב ההולנדי, טוני כהן. עכשיו מתווסף אל הקו המפואר והעשיר (גם במחיר) של כהן, קו ערב צנוע של כהן, בשם TONY COHEN TO LOVE. בנקר כהן מספרת שהיא רואה בקו הזה סוג של בשורה: "פריטי ערב שקטים יותר שיותר מתאימים לישראליות, העושר של השמלות נמצא בדיטיילים הקטנים, בחומרים. בכלל ערב שהוא לא חשוף ולא זוהר זה משהו שחסר וגם המחירים של הקולקציה הזו יותר נגישים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמריקן וינטג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל מול ריבוי הדיטיליים של המותגים המיובאים, מציעה כהן בנקר קולקציה אפקטיבית יותר בעיצובה, למותג 'עלמה'. הבגדים של עלמה ידועים בגישתם האורבנית-שימושית עם גזרות טובות וקלאסיות ואיכות בדים ותפירה שתלווה את הבגד מעבר לעונה או שתיים. אבל אם בעבר הייתה איזושהי נגיעה לאופנות מתחלפות, קריצה אל עולמות הצבע או זריקה אל מחוזות האסוציאציה החופשית, החורף הזה מהלכים בעלמה אך ורק במחוזות המוכרים שמסמלים את ההצלחה שלהם במרוצת השנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני כהן. 1,500-3,500 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתעשיית האופנה שמתנהלת בקצב אחוז תזזית המקום המוכר נתפס לעיתים כעקב אכילס. מעצב שחוזר אל הצלחות מקולקציות קודמות נתפס לעיתים רבות כחסר יצירתיות או פשוט מסחרי – כזה שחוזר על השטנץ המצליח, אבל אצל בנקר החזרה אל הצורות והדגמים הבסיסים, דווקא הופכים אותה למעצבת כנה ואמינה. בפן המסחרי הופכת עלמה כתחנה הכרחית לרכישה של לפחות פריט אחת, ולא רק בשל היצע המידות הנדיב, שמגיע גם למידה 46 ולעיתים אף יותר וההתחשבות בנשים שרוצות לוק אורבני אבל לא סובלות מהפרעות אכילה עירוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של רפטו. 1100-1640 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבעוניות הקולקציה היא, כמצופה, מונכרומטית, בגווני כחולים מעושנים ואפורים. מעיל ללא בטנה באריג דק בעל מרקם קטיפתי ניתן ללבישה כשמלה ובתוספת של כיווצי פליסה עדינים בחלקו האחורי, הוא יוצר סילואט מרשים כשהוא מטשטש את אזור הישבן. המכנסיים של עלמה כבר הפכו לשם דבר בפני עצמם - בעלי גזרה גבוהה שמתרחבת בצמוד לגוף. הם מגיעים העונה בתוספת של קפל בחלק התחתון שניתן לפתוח וכך לשנות את מראה המכנסיים לארוך יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MINT. טווח מחירים: 1,580-2,200 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה יש גם דגש חזק על סריגים רכים ונעימים, הבולטת שבהם היא שמלת סריג בעלת דרפה באזור הצווארון, ומעין שתי כנפיים שיוצאות באזור המותניים ומשמשות כחגורת קשירה מתלפפת. החגורה היא חלק אינטגרלי והיא מאפשרת מעין חיבוק עצמי של הבגד שעוטף את הגוף בנעימות ויוצר מראה נינוח.

חולצות: 250-390 שקלים; טוניקות: 350-550 שקלים; שמלות: 390-890 שקלים; מכנסיים: 480-520 שקלים

בנקר, דיזנגוף 210, תל אביב; עלמה, מרכז בעלי מלאכה 9, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלמה חורף 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully