וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר שוב בהריון

17.1.2010 / 15:56

דוגמנית העל הגרמניה הודיעה כי היא ובעלה, המפיק והבמאי מת'יו ווהן, מצפים לילד שלישי: “אנו נרגשים מהחדשות ומצפים לתוספת למשפחתנו"

הסופרמודל הגרמניה קלאודיה שיפר (39) מצפה לילד. מסתבר ששיפר נמצאת כבר בחודש השישי להריונה, אך מכיוון שמדובר בהריון של דוגמנית - מה שאומר בטן שטוחה עד החודש התשיעי בממוצע, הדבר נשמר בסוד עד אתמול. זהו ילד שלישי לקלאודיה ולבעלה, המפיק והבמאי הבריטי מת'יו ווהן. השניים, שנישאו ב- 2002, הורים לקספר בן ה-6 ולקלמנטיין בת ה-5.

בהודעה רשמית אמרה קלאודיה: “אנו נרגשים מהחדשות ומצפים לתוספת למשפחתנו". הריון שלישי לשיפר הוא לא הפתעה של ממש, מאחר והדוגמנית סיפרה בעבר כמה היא נהנית להיות בהריון: “אני יכולה לעשות מה שאני רוצה, כולל יום חופש, בלי רגשות אשם...וזה גם משהו מוזר שקורה לי כי אני לא צריכה לדאוג למשקל. היה לי מאמן כושר אישי, לא אכלתי שום דבר מתוק. אבל הריון והנקה משנים הכל. אני יכולה לאכול מה שאני רוצה".

שיפר האטה את קצב עבודתה מאז שהפכה לאמא, והשנה אף פרשה השנה מדוגמנות מסלול, אך היא עדיין מוצאת זמן לעבוד עם 'לוריאל', 'איב סן-לורן', שעוני Ebel ו'שאנל' ומופיעה דרך קבע על שערי מגזיני אופנה. לדבריה, “עבודת דוגמנות היא בסדר גמור כי את יכולה לעבוד יום אחד פה, יומיים שם, את אף פעם לא נעדרת לזמן ממושך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully