וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ו האדא?

לירוי שופן

17.1.2010 / 18:09

אחרי שהפכה נעל בית מפרוות כבשים לפריט אופנתי מבוקש, חברת UGG משתפת פעולה עם מותג נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו

חברת נעלי הבית האוסטרלית UGG הצליחה להפוך מגף פרוות כבשים בעל גזרה שמנמנה ולא אטרקטיבית (המיועד במקור לתפקד כנעל בית), לאחד מפרטי המפתח בארונה של כל נערת "אפר איסט סייד" בניו יורק. שלוש שנים אחרי, חברת UGG עושה שוב את הבלתי ייאמן; יומון האופנה WWD.com חשף בסוף השבוע כי החברה תחבור למותג נעלי היוקרה הבריטי ג'ימי צ'ו, בשיתוף פעולה אקסצנטרי במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגף פרוות כבשים בעל גזרה שמנמנה ולא אטרקטיבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף הפעולה בין ג'ימי צ'ו, המהווה מילה נרדפת לנעלי ערב עתירות דיטיילים ודקיקות עקב, לבין המותג בעל התדמית השימושית והיומיומית מפתיע ויוצא דופן. למעשה, קשה עד מאוד למצוא קשר עיצובי או עולם תוכן משותף בין שתי החברות, שכל אחת מהן מייצגת גישה מנוגדת לאופנה ביחס לאחרת. שיתוף הפעולה עתיד להכיל חמישה דגמים, שיתבססו על צורתם המוכרת של מגפי עור-הכבשים ועליהם ישולבו אלמנטים עיצוביים המאפיינים את ג'ימי צ'ו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית קיץ 2010 של ג'ימי צ'ו - נעלי ערב עתירות דיטיילים ודקיקות עקב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם שוחררו תמונות מהפרויקט, אך המחיר הגבוה כבר פורסם: תוספת הדיטיילים המפוקפקת תזניק את מחיר המגפיים, המתומחרים בימים כתיקונם סביב 170 דולר, למחיר התחלתי של 595 דולר וצפונה.

הצעד הזה מוכיח כי טרנד שיתופי הפעולה, אולי אחד הסממנים המובהקים של האופנה בעשור הראשון של המילניום הנוכחי, ממשיך לבעוט והולך אף רחוק יותר ממה שניתן היה לצפות. "UGG אלו הנעליים היחידות האחרות שיש בארון שלי" אמרה תמרה מלון, נשיאת ג'ימי צ'ו, על הסיבה שהובילה ליצירת הקולקציה המשותפת. נגיד שאנחנו מאמינים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully