וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן שוב מוחלפת

ליה פן

21.1.2010 / 13:31

אחרי 17 שנים של עבודה משותפת, החליט דני מזרחי להחליף את "המוזה הנצחית" שלו, באירינה סייק בת ה-24 - צעירה יותר וגם עולה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוטמן בקטלוג 2009 של דני מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי 17 שנה של עבודה משותפת, מעצב האופנה דני מזרחי נפרד מהפרזנטורית הנצחית שלו גלית גוטמן. מזרחי הודיע כי גוטמן, מי שהפכה עם השנים לחלק בלתי נפרד מהמותג, לא תצטלם לקטלוג שמלות הערב והכלה לשנת 2010. גוטמן בת ה-37 הוחלפה במודל צעיר יותר, בדמותה של הדוגמנית בת ה-24 אירינה סייק, שתקבל עבור הקמפיין מאות אלפי שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירינה סייק בצילומי קטלוג בגדי הים של Beach Bunny - את מי אתם מעדיפים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סייק, ילידת רוסיה, השתתפה בתצוגות אופנה של "ויקטוריה סיקרט" ונבחרה לככב על השער הבא של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד". היא הובילה את הקמפיין של Guess ב-2008, כיכבה בקמפיין הלבשה תחתונה של "אינטיסימי" ב-2007/08 והופיעה על שערים של מגזינים נחשבים כמו "ווג" "אל" ו"מרי קלייר".

הסיבה להחלפת גוטמן בסייק לא הובהרה על ידי אנשיו של מזרחי, אך הבחירה בפנים בינלאומיות לעומת מקומיות, יכולה לסמן את רצונו של מזרחי להתרחב לשוק העולמי. מזרחי סגר לפני כשנה את חנותו בבונד סטריט בלונדון, וייתכן כי הוא מתכוון לשוב לנסות ולהשקיע משאבים בפיתוח עסקיו בחו"ל. מעל לסיבה הזאת, ניצבת כמובן העובדה שגוטמן לא נעשית צעירה יותר.

דבר אחד ברור - המהלך הזה לא נעשה על מנת לצמצם את עלויות הקמפיין. מאנשיו של מזרחי נמסר כי הסכום הגבוה שתקבל סייק גדול יותר מזה שגוטמן נהגה לקבל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוגרת מדי או יקרה מדי? גוטמן בצילומי קטלוג 2009 של מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות על הפרידה ממזרחי מגיעות זמן קצר לאחר שגם ב- H&O החליטו להפסיק את עבודתם עם גוטמן, ששימשה פרנזטורית של המותג במשך 14 שנה (ועברה לדגמן עבור קרייזי ליין). טרם פורסם מי יחליף את גוטמן, אך לפי השמועות החליטו במותג ללכת על קמפיין זוגי, ופנו לשמות כמו יעל בר זהר וגיא זוארץ ואילנית לוי ואייל גולן (פנייה מוזרה לנוכח העובדה שהם כבר לא ביחד).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד אחת של המודל הצעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני מזרחי אמר על הצעד הדרמטי: "גלית גוטמן היא המוזה הנצחית שלי. כאשר הוחלט, על ידי שנינו, לא להמשיך את העבודה המשותפת, חיפשתי תחליף הולם. בישראל לא נמצאה היורשת ולכן פניתי לעולם הגדול ובתיווכו של שי אביטל מ'עלית מודלס', מצאתי את הדמות האולטימטיבית, יפהפייה כוכבת 'ספורטס אילוסטרייטד' ו'ויקטוריה סיקרט' אירינה סייק, איתה אני יוצא לדרך חדשה."

מעצב האופנה דני מזרחי גלית גוטמן. אביב חופי
מזרחי וגוטמן בימים טובים יותר/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully