וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האור של ישו

23.1.2010 / 10:43

אחרי שהתחייבו במגזין interview שלא לשאול את חסוס על בת זוגתו, הוא הסכים להעניק להם ראיון ותמונות שמסבירות מה יש למדונה לחפש אצלו

בראיון המלווה בתמונות חושפניות למגזין Interview, חסוס לוז, חבר של מדונה ודי-ג'יי בזכות עצמו, דיבר בעיקר על עצמו. מדונה, כך הוא סיכם מראש, תישאר מחוץ לתחום וכך התמקד הראיון במולדתו ברזיל, כדורגל, ים, גלישה ובקריירה. בניגוד לראיון עצמו, אותו ניתן לייעד “לכל המשפחה”, בתמונות השחור-לבן מציג לוז לראווה חזה שכנראה עבר הסרת שיער כואבת ומפשעה שלא. בתמונה אחת נראה לוז במכנסי עור נמוכי גזרה, בשנייה הוא משרבב לשון בפתיינות ובאחרת הוא מופיע מכוסה עיניים עם קולר לצווארו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוז שגילו, 23, פחות מחצי מזה של זוגתו, סיפר למגזין שהוא אוהב את האנרגיה הניו יורקית ובמיוחד את הקריירה הצומחת שלו כדי-ג'יי מבוקש בעיר. "יש לי פלייליסט ארוך, אני אוהב לעסוק במוזיקה, להעניק לאנשים מוזיקה לרקוד איתה, לראות את התגובות שלהם כשאני משתמש באפקטים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמו המיוחד, הוא הסביר, נובע מהערצת אביו את ישו הנוצרי, ומשמעות שם משפחתו "לוז" הוא אור בפורטוגזית, כך שכ"אורו של ישו" הוא יודע שהוא מושך "אנרגיות טובות". הים חסר לו, אבל הוא אוהב את חופי ההמפטונס בניו יורק, למרות נסיעה של שעתיים ממנהטן. בסוף הראיון הטלפוני הוא גילה שהוא שואף להיות שחקן, אך לא הספיק לפרט כיוון שמורה הקבלה שלו בדיוק הגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully