וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה נחשון ויונתן כהן בקמפיין ל-H&0

ליה פן

26.1.2010 / 12:56

בתום חיפוש ממושך נמצאו יורשים לגלית גוטמן, מי שהייתה הפרנזטורית של המותג ב-12 השנים האחרונות

הילה נחשון ובן זוגה יונתן כהן, יובילו את קמפיין רשת H&O לשנת 2010. השניים, יחליפו את הפרזנטורית גלית גוטמן אשר הובילה את קמפיין המותג ב-12 העונות האחרונות ואת הפרטנר שלה לירון לבו.

מ-H&O נמסר כי נחשון וכהן יהיו הפרזנטורים בשתי העונות הקרובות, בעבור כחצי מיליון שקלים לעונה. נחשון מנחה בימים אלו את התוכנית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2, ובמקביל מצלמת תוכנית לייט נייט חדשה ב-HOT בשם "אחיות לילה" יחד עם אילנית לוי ומירי בוהדנה. כהן, שהיה בעברו הפרזנטור של "גולף", הוא דוגמן במשרה חלקית ואיש עסקים בתחום ההשקעות והפיננסים. השניים מתחזקים זוגיות מאז 2007 והורים לילדה בת שנה וחצי.

מאז הוחלט להחליף את לירון לבו וגלית גוטמן, שהפכה מזוהה עם המותג בשנים הרבות שייצגה אותו, בזוג פרזנטורים חדש, רחשו שמועות לגבי הצמד שייבחר. בין השמות שהועלו היו יעל בר זוהר ובן זוגה גיא זוארץ ואפילו אילנית לוי ואייל גולן (למרות שהם כבר לא ביחד) – אך נחשון וכהן הם אלו שנבחרו בסופו של דבר.

ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O מסרה: "אנו שמחים להודיע על בחירתנו בפרזנטורים חדשים לרשת – הילה נחשון ויונתן כהן. הבחירה המרעננת נעשתה לאחר תהליך ארוך ומורכב של חיפושים אחר זוג פרזנטורים, שהינם זוג גם בחיים, להוביל את קמפיין הפרסום של רשת H&O ולשקף את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר – משפחתיות, אופנתיות, ו-Value For Money. אנו סמוכים ובטוחים שזוהי רק תחילתה של מערכת יחסים נפלאה עם השניים, ומברכים אותם על כניסתם למשפחת H&O."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully