וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה נגרי שוב מחליפה

ליה פן

31.1.2010 / 15:37

רק דברים טובים גרמו למור קציר לפנות את מקומה בתור הפרזנטורית של המעצבת אחרי עונה אחת בלבד. לנעליה תיכנס יעל גולדמן

בראשית היתה עמית מכטינגר, אחריה נבחרה רונית יודקביץ', אז הגיעה מור קציר ועכשיו אחת, יעל גולדמן שמה, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של המעצבת מאיה נגרי לקיץ 2010, עבור סכום של 30 אלף דולר.

בעוד מותגים רבים מעדיפים ללכת עם פרזנטור אחד שנים ארוכות, כמו H&O שעבדו עם גלית גוטמן במשך 14 שנים או קסטרו שעובדים עם גל גדות ויונתן ווגמן כבר 5 עונות, מאיה נגרי מחליפה את הפרזנטוריות שלה בתדירות גבוהה: מכטינגר ויודקביץ' עבדו עם נגרי שתי עונות כל אחת ואילו מור קציר החזיקה מעמד עונה אחת בלבד.

"שתי עונות מבחינתי זה המקסימום שצריך להגיע אליו מבחינת פרזנטורית", מסבירה נגרי את התחלופה. "כמו שעשיתי עם רונית ועמית. מור קציר לא יכלה להמשיך איתי לעונה נוספת בגלל משהו טוב שקורה בחייה ומנע ממנה להתחייב לצילומים."

אז למה רק שתי עונות בעצם?
"אני משתעממת נורא מהר וחייבת לחדש לעצמי. העניין סביב הפרזנטורית החדשה גם יוצר סקרנות בקרב הלקוחות. יש משהו מפתיע בקטלוגים שלנו, הם מאוד מושקעים ומלאי תשומת לב לכל פרט והלקוחה מחכה לראות במי נבחר הפעם. יש משהו נעים בהפתעה הזאת. חוץ מזה שעולם האופנה הוא עולם נורא דינמי. אני מתחברת לקצב המהיר הזה ונראה לי שיותר מתאים ללכת עם הדינמיות הזאת ולא להיפך."

ולמה בחרת ביעל גולדמן הפעם?
"יעל גולדמן מייצגת בעיני יופי ישראלי אמיתי. ליעל יש אמירה אופנתית אמיתית, ומעבר להיותה דוגמנית יפהפייה היא גם אישה חזקה, אינטליגנטית ומצליחה. גולדמן היא אחת הדמויות האהובות בעולם התרבות, הבידור, היופי והאופנה הישראלי, וככזו היא תייצג באופן הטוב והשלם ביותר את בית האופנה שלנו".

גולדמן אמרה בתגובה: "אני שמחה וגאה לעבוד עם מעצבת מלאת השראה ובעלת השקפת עולם רחבה ומרתקת כמו של מאיה נגרי. תפיסת הנשיות שלה, שמבקשת לקבל כל אישה כפי שהיא ולהעצים אותה באמצעות סגנון וטעם טוב, מתאימה מאוד לערכים שאני מאמינה בהם. אני בטוחה שגם קולקציית הקיץ של מאיה תהיה מפתיעה ואוונגרדית כמו כל הקולקציות הקודמות שלה, שתמיד התחברתי אליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully