וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה את הזוהר

לירוי שופן

1.2.2010 / 14:58

דורין פרנקפורט העלתה הבוקר תצוגת אופנה אינטימית אבל מנצחת. אפילו המילה 'סקס אפיל' הצליחה להשתרבב לנו לטקסט

יח"צ - חד פעמי

דורין פרנקפורט רודפת אחר גחליליות. או לפחות זוהי הכוונה העומדת מאחורי קולקציית הקיץ החדשה שהוצגה הבוקר (2.2) בסטודיו המעצבת בתל אביב. כמו חיפושיות האור המפלסות את דרכן בחשיכה, חושפת פרנקפורט קולקציה שיש בה צבעים בוהק והבזקים של קלילות, המותירה שובל ארוך של רושם, כזה, שיכול להשכיח את כתב ידה העשוי והמבוסס מדי של העונות האחרונות ולהעלות במקומו קליידוסקופ זוהר היוצר משא ומתן עם האופנה העכשווית.

דורין פרנקפורט – קיץ 2010. מיקי קרצמן,
השמלה הפותחת את התצוגה/מיקי קרצמן

המראה הראשון שעלה על המסלול הקטן והאינטימי, הוא גם זה שנתן את הטון לתצוגה כולה. באופן שאולי איזכר במעט את עבודתו האנרגטית של המעצב הבריטי מת'יו ווילאמסון, עלתה דוגמנית בשמלה בצבע כחול רויאל עז, כמעט צורב עיניים, ותחתיה חולצת גולף דקיקה בהדפס נוצות טווס. אפשר להיות כמעט בטוחים שהבחירה ההפגנתית דווקא בעוף המקושט הזה לא הייתה מקרית. אולי יותר מאי פעם אצל פרנקפורט, שולטת המוחצנות בקולקציה. שמלות עשויות בשני חלקים של 'בלוקי צבע' או חצאית עיפרון עשויה תחרה ירוקה, היו יותר ממשחק של טקסטורות פריכות – הם זימנו את העיניים לנעוץ מבט ארוך ולגלות את המורכבות שלהן, זו שנובעת מחיבורים של חומרים הרחוקים זה מזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניגודים ומרקמים היו מרכז העניינים. כך, צלליות רפויות, כמו שמלה לבנה דקיקה הנראית כחולצה מכופתרת ענקית או חולצה אלגנטית בשרוולים בלוניים בצבע טורקיז, הותכו אל פריטים הדוקים ובנויים היטב. בדים עבים, מלאי עוצמה, עמדו בניגוד משלים לבדים שקופים לחלוטין. מכאן, הניסיון של המעצבת לגעת בטרנד "ההלבשה התחתונה כהלבשה עליונה", התברר כהצלחה ארוטית, כאשר עלתה שמלה ירקרקה עשויה תחרה, שתחתיה ריצד בייבי דול קצרצר, מלא סקס אפיל, בצבע שמנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה של פרנקפורט, כבר אינה מסתתרת תחת שמלות ארוכות, שחורות ודרמטיות, והיא בוחרת להתערטל מכל מעמסה אפשרית. אבל בשוליים, עדיין תלוי עליה כובד, כמו וסט שחור רחב דש וארכאי, ז'קט בצווארון סיני בלתי רלוונטי או שילוב של פרחים שחורים ומיותרים בשולי אחת השמלות הלבנות, שנראה כמעיד על חוסר ביטחון מהמהלך הכללי. פרנקפורט צריכה לשחרר ולזכור שהגחליליות המתעופפות בטבע הפראי תמיד יפות מאלו בשבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלות: 430-985 שקלים; חולצות: 188-660 שקלים; מכנסיים: 356-585 שקלים; ז'קטים: 398-750 שקלים

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully