וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאפ פותחת חנות בתל אביב

ליה פן

3.2.2010 / 15:15

הרשת האמריקאית הודיעה על פתיחת סניף תל אביבי ראשון, שיושק ב-21 בפברואר בקניון עזריאלי. תצטרכו למצוא סיבה אחרת לעלות לבירה

אחרי שעשתה את הבחירה המוזרה ופתחה את החנות הראשונה בארץ במתחם ממילא הירושלמי, רשת GAP האמריקאית מגיעה לתל אביב.

החנות השנייה של המותג בארץ והראשונה בתל אביב תיפתח ב-21 בפברואר בקניון עזריאלי, ותתפרש על שטח של 650 מ"ר. הקולקציות אשר תושקנה עם הפתיחה יהיו קולקציות אביב 2010 של המותג, בארבע מחלקות ההלבשה של Gap המוצעות לקהל הישראלי: נשים, גברים, ילדים (GapKids) ותינוקות (BabyGap).

פתיחת החנות תלווה כמתבקש בקמפיין פרסומי נרחב, תחת הסלוגן "Hello Tel-Aviv", שיזכיר לכל מי שיחלוף על נתיבי איילון מה נמצא ממש מעבר לסיבוב. חודש לאחר מכן צפויה להיפתח בקניון חנות ראשונה של רשת H&M בארץ, מה שמוביל למסקנה הבלתי נמנעת – אסור להתקרב בפסח לעזריאלי, אלא אם כן אתם ממש בעניין של צפיפות ורעש.

אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, אמר על פתיחת הסניף החדש: "אני גאה ומתרגש להכריז על פתיחתה הרשמית של חנות Gap בעיר תל-אביב, בירת האופנה של ישראל. לפני כחצי שנה השקנו את המותג Gap בירושלים וכעת אנו מבקשים להביא את בשורת המותג גם לתל-אביבים, זאת לקראת פתיחתן של חנויות נוספות ברחבי הארץ. Gap הינו מותג אייקוני ואהוב, אשר מספק חוויית קנייה יוצאת דופן, ולהערכתי כמו בעיר ירושלים, גם בעיר תל-אביב תהפוך החנות למוקד משיכה לקהל אוהבי האופנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully