וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח טייס

5.2.2010 / 18:30

לינדזי אלינגסון היא המלאכית החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט שזכתה להופיע על שער קטלוג בגדי הים החדש של המותג עם שלם, שיכול להיות גם טופלס

לוויקטוריה'ס סיקרט, מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים האמריקאי, יש היסטוריה של יצור סופרמודלס. כל דוגמנית שהתקבלה למועדון ה"מלאכיות" של המותג, קבוצה קטנה של פרזנטריות המשמשות גם כ"דוברות", זכתה בהקפצה מיידית של הקריירה. לאחרונה הצטרפה למועדון היוקרתי מלאכית חדשה. הסטודנטית לביולוגיה ימית לשעבר, לינדזי אלינגסון בת ה-23, שזכתה בשער הנחשק של קטלוג בגדי הים האחרון של "ויקטוריה", 2010 SWIM. הקטלוג צולם על ידי צלם הבית של המותג ראסל ג'יימס באי קריבי זעיר בקבוצת איי הבתולה הבריטיים, הנמצא בבעלותו הפרטית של המיליארדר ריצ'ארד ברנסון. אלינגסון, בעלת עיני תכלת המתמזגות מצוין עם הים והשמים של הקריביים בשעת ערב, נראית בבלונד חופים קליפורני, איפור מינימלי וכמובן גזרה שלדית למדי. היא סיפרה למגזין People שכדוגמנית "ויקטוריה" היא מרגישה לגמריי עצמה ושהבחירה בה לתמונת השער היא אחד הדברים המרגשים שקרו לה במהלך הקריירה. כמו כן גילתה המלאכית, שהיא ממש לא חשה אי נוחות בצילומי טופלס כיוון ששיערה הארוך כיסה אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא התגלתה בגיל 17 בתחרות גילוי דוגמניות וזמן קצר לאחר מכן החלה את דרכה המקצועית בתצוגות הסתיו של פריז 2004. ב-2005 היא כבר צולמה להפקות אופנה על ידי מריו טסטינו ופטריק דמרשלייה. ב-2006 זכתה להופיע בקמפיינים של "דולצ'ה וגבאנה" ו- DKNY. ב-2007 היא פתחה תצוגות, הופיעה בקביעות בהפקות אופנה אדיטוריאליות ותצוגות "הוט קוטור". ב- 2008 נבחרה להיות הפנים הבלעדיות של "טומי הילפיגר". בשנה שעברה הצטלמה למודעות הפרינט של M.A.C. ובנובמבר האחרון זכתה בחוזה בן 3 שנים עם "ויקטוריה'ס סיקרט". אותו חודש, בדיוק ביום הולדתה ה- 23, צעדה לראשונה על המסלול בתצוגה השנתית של "ויקטוריה" בניו יורק.
"מלאכיות" בולטות בעבר והיום הן טיירה בנקס, לטיסיה קסטה, הלנה כריסטאנסן, מירנדה קאר, שאנל אימאן, קרולינה קורקובה, היידי קלום, אדראינה לימה, מריסה מילר, רבקה רומיין, סטפני סימור וג'יזל.

סטטיסטיקה חיונית - שם פרטי: לינדזי, שם משפחה: אלינגסון. לאום: אמריקאי. צבע שיער: בלונד. צבע עיניים: כחול. תאריך לידה: 19 נובמבר, 1986. מקום לידה: סן-דייגו, קליפורניה. גובה: 180 ס"מ. היקפים: 84-61-86, מידת שמלה: 34. מידת נעליים: 38.5.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully