וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של אנה

גלי סימן-טוב

8.2.2010 / 7:46

אחרי שהגיעה למעמד הגמר בפעם השלישית ברציפות, אנה ארונוב סוף סוף ניצחה ב"רוקדים עם כוכבים". גם זה לא הספיק לגלי סימן-טוב כדי לפתור את החידה מדוע היא צופה בתוכנית

אחרי שנתיים של הפסקה מאולצת עקב גלות בחו"ל, חזרתי השנה לצפות בסלבריטאי ארצנו מפזזים בשמלות פאייטים ובחליפות נוצצות על הרחבה של רשת. הפעם פשוט ידעתי להצטייד מראש במכשיר הקלטה משודרג, בעיקר כדי לדלג על קטעי הקישור היבשים של צמד המנחים המנומנם. שכנעתי את עצמי ואת האיטלקי שלי שזו הדרך הכי נכונה להתמודד עם תכנית הדגל של הזכיינית האחרת, כי בעצם ראינו כבר הכל: לוקחים שלוש בלונדיניות, שני זמרים, דוגמנית עבר, קומץ שחקנים וכדורסלן עבר אחד, מכניסים לסיר גדול, מערבבים טוב-טוב, מוסיפים רקדנים ועוד אנה ארונוב אחת, מתבלים בארבעה שופטים ומפזרים פאייטים לקישוט.

אך על אף שכבר שבעתי ממנו, המתכון הזרחני הזה עבד שוב והביא אותי לחזור ולצפות בתכנית מדי שבוע. האם זה יצר המציצנות שלי והרצון לראות מי מהמתמודדים ישרוד עד הסוף? אולי זו האהבה למחול שהתחילה כבר בגיל צעיר בשעורי הג'אז במכון של פונטי בגבעתיים? אולי זו סתם שביזות יום א'? או אולי כל העונה הזו התנקזה למטרה אחת – לראות את פניה של אנה ארונוב ברגע האמת?

אפקט מייקל

אנה ארונוב זכתה בגמר רוקדים עם כוכבים. אחרי שלוש פעמים שהגיעה למעמד, הצליחה סוף סוף האישה הראשונה של תכנית הדגל של רשת לזכות בגביע. כן, גם מייקל לואיס היה שם, בגמר שאינו נגמר. גם עבור ארונוב זה הרגיש כמו נצח וכפי שאמרה – סוף סוף היא יודעת איך זה להניף גביע (למרות שאביה הגאה עוד הספיק להראות למייקל את עשרות הגביעים שזכתה בהם במהלך חייה).

אכן, אנה היא רקדנית מחוננת שהצליחה להביא את שתי רגליו השמאליות של הטטריס האנושי הרשמי שלנו לגמר ולקחת הביתה את הגביע האמיתי שחיכתה לו כל-כך. "תצביעו לה, זו הפעם השלישית שלה, תנו לה לדעת איך זה מרגיש", ביקש לואיס והמסמסים זנחו את אליל הזמר המזרחי הכי מתוק ואמיתי שקם פה בשנים האחרונות והגשימו לאנה את החלום.

כישורי ריקוד או כישורי נדנוד?

בעוד שהסיבות שלי לעקוב אחר התכנית שונות ומשונות, מאחורי הסיבה העיקרית של הסליברטאים להשתתף בתכנית עומדת מתמטיקה פשוטה – רוצה לדעת עד כמה אתה פופולארי בקרב מעריציך? הצטרף לתכנית בידור שבה הם נדרשים להצביע ותגלה עד כמה אתה אהוד. תשאלו את זוהר שטראוס ושמעון אמסלם שהגיעו רחוק במונחי ריאליטי – רחוק יותר ממה שחלמו, רק בזכות התחינה הפתטית לצופים והאצבעות הזריזות של המעריצים בבית ולא בזכות כישורי הריקוד שלהם.

לעומתם, למרות תחנוניה החינניים, לא מצאה מירה עוואד מי שיצביע עבורה ויתמוך ברקדנית הנפלאה הזו עד לסוף המר. אפילו המעריצים של אחינועם ניני לא עזרו הפעם וגם לא מסמסי המגזר. אני מודה שהייתי בטוחה שמשה פרץ יחד עם פולינה צ'יקטונוב יניפו את הגביע של אנה – כל הסימנים היו שם – אבל אנה ארונוב חזקה יותר מכל תאוריה. אני במקומה הייתי תולה את שמלת הפאייטים ופורשת אבל נדמה לי שהיא תלך על הדאבל. וכנראה שגם אני. נתראה בעונה הבאה, אנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully