וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק ג'ייקובס לא סובל סלבס

ליה פן

11.2.2010 / 11:36

מעצב הבית של לואי ויטון הודיע שלא ירשה לסלבס להיכנס לתצוגה הקרובה שלו בניו יורק, בגלל שהם "משעממים" אותו

מרק ג'ייקובס מאס בסלבריטאים. מעצב הבית של לואי ויטון הודיע שסלבריטאים לא יורשו להיכנס לתצוגה הקרובה שלו בשבוע האופנה בניו יורק, משום שהוא לא מעוניין שכל מיני סלבריטאים סטייליסטים "משעממים" יתפסו מקומות ישיבה נחשקים בתצוגה.

בראיון לאתר Style ג'ייקובס אמר שכל עניין הסלבס מיצה את עצמו. "אני חושב שבתקופה מסוימת אנשים היו מאוד בעניין של סלבריטאים. זה גרם לבאזז תקשורתי נורא חזק שבאיזשהו שלב שאלתי את עצמי 'מישהו בכלל מסתכל על התצוגה?'". מעבר לתשומת הלב הרבה שסלבס מושכים - הם גם עולים הרבה כסף. ריהאנה לדוגמה, מקבלת 100 אלף דולר רק כדי לשבת בשורה הראשונה בתצוגות בשבוע האופנה בניו יורק.

לתצוגה הקודמת שלו ג'ייקובס הזמין רק את ליידי גאגא (שאיחרה ולא ישבה במקום ששמרו לה). מדונה הגיעה גם היא למרות שלא הוזמנה, ואף טרחה לגשת לג'ייקובס מאחורי הקלעים. ג'ייקובס סיפר חש "מבוכה" כשמדונה (שהיתה הפרזנטורית בקמפיין חורף 2010 של לואי ויטון) נכנסה להגיד לו שלום. "היא ניגשה אליי מאחורי הקלעים וחשבתי לעצמי 'מה אני אמור לעשות איתה עכשיו? היא בכלל לא הוזמנה'."

מעצבי אופנה רבים מנסים למצוא דרך אחרת ליצור תהודה סביב התצוגות הקרובות שלהם. הפתרון שג'ייקובס, אלכסנדר וונג וקווין קליין מצאו הוא לשדר את התצוגה בשידור חי ברשת.

גורם בתעשייה סיפר בכתבה כי "תעשיית האופנה נמצאת בשפל כרגע. צריך לפנות לקהל רחב ככל האפשר כדי להגדיל את המכירות." לדבריו, "שידור התצוגות משבוע האופנה ברשת הופכת את המעצבים למוכרים בכל העולם, דבר שיקדם מאוד את מכירת הקולקציות שלהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully