וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבועים ופס גומי

15.2.2010 / 21:22

מבין 4 הדוגמנים שמריצים את קמפיין התחתונים החדש של קלווין קליין, אנחנו מעדיפים את ההוליוודי קלן לוץ. ייתכן שתחלקו על דעתנו

קלווין קליין שוב ממשיך להשפריץ סקס ממודעות ההלבשה התחתונה שלו. הפעם מדובר במסע פרסום לקו הלבנים החדש לגברים X Underwear מבית CK. לשם כך גויסו 4 גברים הורסים שיככבו בקמפיין המלווה בסלוגן "סמן לעצמך נקודה" (Mark Your Spot). המצולמים הם השחקן מיקאד ברוקס ('דם אמיתי'), הטניסאי הספרדי פרננדו ורדאסקו, כוכב הכדורגל היפני הידטושי נקטה והשחקן קלן לוץ (הידוע בעיקר כמי שמגלם את אמט, אחד מאחיו של אדוארד בסאגת 'דמדומים').

נראה שלוץ בן ה-24 הוא החתיך ההוליוודי הבולט מבין ארבעת המצולמים. לוץ נראה נינוח ומלא ביטחון גם כשהוא לבוש בכמעט כלום. השחקן יליד צפון קרוליינה אשר שקל בעבר שירות ב'אריות הים' של חיל-הים האמריקאי ולימודי הנדסת כימיה, עלה לליגת מארק וולברג, קייט מוס וסלבריטאים אחרים מן הדרג הראשון שהתפשטו עבור לבני CK סקסיים.

כל הארבעה צולמו בניו יורק על ידי צלם האופנה השבדי מיכאל ינסון. הקמפיין יכלול, מלבד מודעות פרינט, שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה, גם פלטפורמות דיגיטליות ב'פייסבוק' ומיני-אתר מיוחד בכתובת XmarkYourSpot.com, שיעלה בקרוב ויציג ראיונות וסרטוני 'מאחורי הקלעים'. לפי פרסום ביומון האופנה WWD, הראיונות עם הדוגמנים כוללים גם "התבטאויות גסות" שנמחקו על ידי סאונד ביפים וגרפיקת איקסים על הפה. בשלב מאוחר יותר ישודרו גרסאות תלת-ממד של פרסומות הטלוויזיה. קלן לוץ טופלס בתלת-ממד? כן, תודה רבה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלן לוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקאד ברוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידטשי נאקטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרננדו ורדסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully