וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התצוגה של ברברי בשידור חי באינטרנט

לירוי שופן

21.2.2010 / 18:35

בית האופנה הוותיק לא מסתפק בשידור ישיר של התצוגה, ויערוך 5 ארועים סגורים ברחבי העולם, בהם תוקרן התצוגה בטכנולוגיית תלת מימד

שידור ישיר של תצוגות הפך אמצעי נפוץ ליצירת האשליה בקרב מעריצי האופנה כי הם חולקים מושב ליד עיתונאים ועורכים. בבית האופנה הוותיק "ברברי" החליטו לקחת את האשליה כמה צעדים קדימה, ובמסגרת שבוע האופנה בלונדון, יעלו מחר (23.2, 16:00) את מה שתהיה, לדבריהם, התצוגה הגלובלית הראשונה בהיסטוריה. תצוגת הנשים לקו הגבוה 'פרורסום', תועבר בשידור חי באתר הבית שלהם, אך בזה אין כל חדש. גולת הכותרת תהיה הקרנת תצוגת האופנה בטכנולוגיית תלת מימד: בחמש ערים ברחבי העולם (פריז, טוקיו, לוס אנג'לס, ניו יורק ודובאי) יערכו אירועים סגורים למוזמנים בבתי קולנוע, בהם יוכלו הצופים "לראות את הצבעים וחומרים, לשמוע את המוזיקה, ולהיות חלק מהרגע", כפי שמסר כריסטופר ביילי, המעצב הראשי. עם ההתפתחות הנוכחית, אי אפשר שלא לתהות, מתי יגיע הרגע בו תצוגות אופנה יהיו לחלוטין ווירטואליות.

שבוע האופנה בלונדון, שנפתח בחמישי וייסגר ב-24 בחודש, מנסה להוכיח פעם נוספת כי אינו נופל מבירות האופנה האחרות. לצד התצוגה של ברברי ישתתפו בו רבים מהמעצבים ובתי באופנה הבריטים הגדולים. ביניהם פול סמית', ויויאן ווסטווד, כריסטופר קיין, חוסיין שאלאיין וגם טופשופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully