וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הפשפושים

גלי סימן-טוב

24.2.2010 / 19:55

מדור 'חולצת רשת' קופץ ראש אל האתר המושקע של פוש גירל וינטג', וחוזר עם שמלות יד שנייה משנות ה-20 במחירים שווים לכל נפש נוסטלגית

שם: פוש גירל וינטג'

לוקיישן: http://www.poshgirlvintage.com/

ז'אנר: אתר קניות אונליין המציג פרטי לבוש ואביזרי וינטג' החל מ-1920 ועד שנות השבעים של המאה הקודמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק פרווה מנומר של בית האופנה Coneco/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

לבריג'ט מדרום קליפורניה הייתה תמיד חיבה מיוחדת לבגדי וינטג'. בתור ילדה צעירה היא הסתובבה בחנות הבגדים המשפחתית, חלק מרשת חנויות אופנה שניהלה סבתה, שאף הייתה בצעירותה הדוגמנית של סדרת סבוני "לוקס" המפורסמת. בשנותיה הבוגרות עבדה בריג'ט בתעשיית הקולנוע ונחשפה שם לתלבושות יוצאות דופן. האהבה הזו, בשילוב העובדה שלא הצליחה למצוא באינטרנט פרטי וינטג' ראויים בעיניה, הביאה אותה להקים את אתר הקניות המקדש את האהבה לוינטג' שזכה לאוהדים רבים בשנים האחרונות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל עור שחור עם דוגמת כוכבים של escada, מאגף ההנחות באתר. 119 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר כאמור בגדים משנות ה-20'-70' ומספר פרטים מצומצם משנות ה-80'. אפשר למצוא באתר פריטים של מעצבים ידועים לצד אוספים פרטיים לא ממותגים. הפריטים כולם לבישים, באיכות טובה ומוצגים באתר באופן קל לשימוש. כל הפריטים באתר נבדקים ביסודיות ובגדים שנמצאים בהם פגמים קלים מוצגים באתר בקטגוריית ה-discount.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת פולקה מנוקדת משנות ה-60. 129 דולר אחרי הנחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

באתר נמכרים בעיקר בגדי נשים המחולקים לקטגוריות שונות עם חיבה בולטת לשמלות - השמלה השחורה הקטנה, שמלות ושמלות כלה ונשף. קטגוריות בולטות אחרות הן התיקים והאביזרים. בקטגוריה הראשונה "השמלה השחורה הקטנה" מוצגות מאות שמלות – בכל עמוד מוצגת תמונה נקייה של השמלה עם פרטים המתארים את המבנה, החומרים, הגזרה, הלייבל וכמובן השנה שבה יוצרה. כל שמלה היא ייחודית ומידתה מצוינות לפרטי פרטים; כדי למנוע שברון לב מהמתעניינות אפשר למצוא בכל עמוד טבלת מידות והסברים מאוירים כיצד למדוד את היקף הירכיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת קרושה של המותג Coneco, למכירה באתר www.poshgirlvintage.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב השמלות באתר מקורן בשנות ה-50-60 וכמו אצל חובבי וינטג' אחרים, רוחה של אודרי הפבורן שורה על הפריטים הנאספים באתר. קטגוריית שמלות החתונה מעניינת במיוחד ויש בה מאות פרטים מיוחדים שנראה כאילו נלקחו מאגדה. על פרטים רבים באתר מצוין הסימון המבאס "sold", אך ישנה אפשרות לסמן את הבגד המבוקש ואם עיצוב דומה עולה לאתר – תתקבל התראה לתיבת המייל. התראה תגיע גם במקרה שהמכירה המקורית לא יצאה אל הפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילים של Cloisonne Enamel משנות ה-70/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

בעלת האתר מציינת כי חשוב לה למכור את הפריטים במחירים רגילים ולא גבוהים. המחירים מגוונים מאוד, שמלות ערב נמכרות בטווח של 200-500$ וכך גם התיקים. שמלות הכלה נמכרות במחירים זולים יחסית בהשוואה לשוק הכלות המקומי.
יונת דואר: יש. אפשר לקבל מידע על פריטים חדשים שעתידים לעלות באתר.

החוויה הישראלית: יש משלוח לארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully