וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אבן מתגלגלת

27.2.2010 / 8:45

היא נוטה למעוד על מסלולים, נגמלה משתייה מופרזת ושונאת לעבוד עם צלמות. לארה סטון עונדת שרשרת וידויים בראיון למגזין Interview

היא מעדה לא פעם על המסלול, משקלה גבוה בהרבה מהממוצע השכיח במקצוע ויש לה רווח בין השיניים, גבות מחומצנות ובעיקר חזה וישבן שניתן להבחין בהם, בניגוד למצב בקרב מרבית הדוגמניות היום. עם זאת, לארה סטון ההולנדית (26) היא אחד השמות המבוקשים בתעשיית הדוגמנות היום. גיליון חודש מרץ של מגזין Interview מפרסם ראיון שערך עימה מארק ג'ייקובס. המעצב והדוגמנית העסוקים במיוחד בימים אלה - הוא עובד על הקולקציה האחרונה שלו בניו-יורק הקפואה והיא מצטלמת בבגדי-ים באי הקריבי סיינט בארת' - מצאו זמן לראיון טלפוני וחלקו חוויות משותפות כמו העבודה עם לואי ויטון וגמילה מאלכוהול. סטון דיברה בגלוי על עצמה, האהבה בחייה, גמילה, דיאטה, צלמים, חברים ועקבים גבוהים. להלן היי-לייטס מהראיון שלווה בסדרת תמונות נועזות במיוחד שצילמו צמד צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גיליון מרץ של Interview. לארה סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוסים לשחקן הבריטי מת'יו וויליאמסון ('הממלכה הקטנה'): ”אני מאוהבת בטירוף. אף פעם לא הייתי מאושרת יותר. נפגשנו במאי שנה שעברה ואחר-כך יצאנו לכמה דייטים. הכל קרה מהר. הוא נפלא ומדהים ומצחיק אותי. ג'נטלמן כמו שצריך, קצת רשע במובן הטוב. אני מאושרת”.

דוגמנות היום: ”זה נהדר להיות במקצוע ולהצליח בו, אבל אני בשום אופן לא רואה בעצמי סלבריטי. אני רק עושה את העבודה שלי. למעשה, כמעט ולא מכירים את הבנות היום. כולן מתחלפות כל-כך מהר. זה חבל, היה נחמד להיות עם אותה קבוצת בנות כל הזמן”.

אוהבת, לא אוהבת: "אני שונאת ללכת על המסלול בעקבים ממש גבוהים, אני נוראית בעקבים גבוהים. אני כן אוהבת להתלבש, להתאפר ולהסתרק, להתחבא מאחורי כל זה כל היום. להיות מישהי אחרת. אני גם אוהבת לנסוע אבל לא לטוס".

על צלמי אופנה: "לכל אחד יש תהליך יצירתי אחר. יש כאלה שלוקח להם הרבה זמן ודי מתסכל לעבוד אתם. אישית, אני לא אוהבת לעבוד עם צלמות מפני שנראה שאף פעם הן לא מסוגלות להחליט מה הן רוצות לעשות, מלבד אינז [ואן-לאמסווארדה], כי היא תמיד יודעת מה היא עושה".

חברים בתעשייה: "עבדתי הרבה עם קארין רויטפלד [עורכת הווג הצרפתי]. היא תומכת גדולה ועזרה לי בכל דבר. גם הדרך שהיא עושה את המגזין. היא לא פוחדת לעשות דברים אחרת. היא קצת שובבה, היא אוהבת דברים סקסיים".

לארה הנערה מהולנד, לארה הסופרמודל ולארה בעתיד: “אני חושבת שאני נעשית מישהי אחרת. בחיים האמיתיים, אני מאוד ביישנית, אבל אנשים חושבים שאני כעוסה, וזה כנראה נראה בעיניהם סקסי. אלוהים יודע מה הם חושבים! והנה אני מולם, מתוחה, מסמיקה ורועדת. אני לא הדמות שרואים בתמונות. אני חושבת על פרישה כל הזמן, אבל אני לא טובה בתכנון תוכניות. אני רוצה משפחה וילדים, אבל לא עכשיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחיים האמיתייים היא מאוד ביישנית, בחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גמילה: “השתייה יצאה משליטה. כבר לא זיהיתי את עצמי, לא ידעתי מה אני עושה או איפה הייתי. תמיד היו לי משקאות בתיק. בלאדי מרי דבר ראשון בבוקר. התחלתי להרגיש פאתטית. ניסיתי להפסיק, אבל זה לא הצליח. במקצוע הזה אני תמיד בסיטואציות בהן מקובל לשתות. החלטתי על גמילה, חיפשתי בגוגל ומצאתי מקום בקייפ-טאון, דרום אפריקה. נשארתי חודש. זה היה קשה. הרבה דיבורים ובכי. אבל אחר-כך זה הכי טוב בעולם. ממש לא רציתי לעזוב. זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיי. כשהייתי שיכורה אהבתי לתת סטירות לאנשים ולהתחיל קטטות עם דורמנים ומאבטחים, אבל אף פעם לא החזירו לי".

על ההתעסקות בגזרה הלא דקה שלה: “אני בסדר עם זה. תקופה מסוימת זה הכעיס אותי ונעשיתי קצת אובססיבית. עשיתי קצת דיאטה והתעמלות ורזיתי מעט, אבל עדיין הייתי יותר גדולה מכל השאר, אז הפסקתי”.

בעיות מצפון: “אני מרגישה אשמה בגלל שאני מעשנת המון ואני קצת מכורה לשייק שוקולד חלב, וזה לא טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • לרה סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully