וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר בהשגחת האמנות

לירוי שופן

26.2.2010 / 8:15

הפקת אופנה נוטפת הומור וטסטוסטרון של הצלם אלביס די-פאזיו תתפרסם בגיליון מרץ של המגזין הבריטי הגאה attitude. ואמרו אמן

בלוגר האופנה הניו-יורקי אורי אורן (www.orioren.com) הפנה את תשומת לבנו להפקת אופנה אולטרה-פרובוקטיבית, מלאה בהומור עוקצני וערמומי, שעתיד לפרסם הצלם אלביס די-פאזיו בגיליון מרץ של המגזין הבריטי הגאה attitude. ההפקה, המכונה "JILF", שואבת את ההשראה לגיבוריה משכונת סטנפורד-היל הלונדונית, ומעבירה אותם דרך מחילת-ארנב לארץ פלאות שבה היצרים הם העיקר (כן, הטריילרים לסרט החדש של טים ברטון פועלים גם עלינו).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלא בטעם, נטול לקטוז. מתוך ההפקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצצה הכמעט-ארוטית, האירונית בכוונה, עושה שימוש בכל קטגוריה אפשרית כדי להתיך את מאפייני התרבות של היהדות הגולה וליצור מציאות חלופית שאף אחד לא מעיז לדמיין. טראש, פופ-ארט ולוגואים של מזון כשר למהדרין מרסקים את הסדר הקיים, מאפשרים לצלם לפנטז על השתחררות דקדנטית. דווקא המבט מן החוץ על קהילה שיש בה קוד התנהגות ולבוש מוחצנים ומוכרים, יוצר אוסף של פרשנויות אלטרנטיביות ופרועות למושגים מוכרים, כמו הכיתוב "David is the star" המתנוסס מעל תמונת דוגמן שדגל הלאום מכסה את אזור חלציו, כהצעה חדשה לאופן בו ספורטאים נוהגים לעטות על עצמם את דגל המדינה.

למרות הכל, האפקט החשוב ביותר של ההפקה הוא לא הרעש התקשורתי המלווה את פרסומה או שבירת הגבולות המתגרה שלה. אלא, בתזכורת המצלצלת לעובדה שאין לאף אחד מונופול על מראה. ואולי גם לא על אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully