וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גואשת

גלי סימן-טוב

5.3.2010 / 10:20

מדור 'חולצת רשת' יצא לתפוס קצת צבע לקראת השרב שבדרך והגיע לאתר של 'קוסטו' בברצלונה. שימו משקפי שמש שלא תסתנוורו

שם: קוסטו ברצלונה

לוקיישן: http://www.custo-barcelona.com/en

משמעות השם: קוסטו הוא שמו של אחד האחים שהקימו את החברה. בשנים הראשונות היה שם החברה 'קוסטו ליין', ורק לאחר מספר שנים, כשהקולקציה התרחבה שונה השם ל'קוסטו ברצלונה', על שם עיר המוצא של האחים.

ז'אנר: אתר הבית של חברת האופנה הבינלאומית שמציג גם אתר קניות אונליין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד הפותח של האתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

לאחים קוסטו ודיוויד דלמאו מייסדי החברה, הייתה חיבה עזה לטיולים בעולם ובשנות ה-80 המוקדמות הם יצאו למסע עולמי. המסע שלהם איפשר להם לגלות לא רק נופים חדשים אלא גם ביטויים שונים ומגוונים של אמנות, תרבות ופילוסופיה. ביקורם של שני הספרדים בקליפורניה ארה"ב, הותיר עליהם רושם עז במיוחד, סגנון הלבוש הצבעוני של הגולשים בדרום המדינה, והצבעים הפסיכודלים בצפונה, חשפו אותם למגמות אופנה, צבעים חדשים וגזרות שלא הכירו קודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים חזרו לספרד והחלו ללמוד את כל מה שיש על טכניקות הדפסה, תוך דגש על עיצוב גרפי. ככל שהמחקר שלהם התעמק, העיצובים הפכו נועזים יותר ומתוחכמים. הקו הראשוני של החברה כלל בעיקר חולצות טי ולאחר מספר שנים התפתח לפריטים נוספים שהרכיבו קולקציה שלמה. החברה הפכה למזוהה עם ההדפסים הגרפיים יוצאי הדופן והשימוש בחומרים מיוחדים והיא מציגה בשבוע האופנה בניו יורק. מלבד פריטי לבוש לנשים וגברים, מציגה החברה גם אביזרי אופנה מגוונים ובושם משלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט מקולקציית החורף. עכשיו ב-113 יורו במקום 225, באתר הרשמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

כבר בעמוד השער של האתר אפשר להתרשם מהאלמנטים הגרפיים המאפיינים את המותג, המוצגים בבגדי הקולקציה החדשה. האתר נטען עם תמונות צבעוניות מאד בפריטים נועזים בגוונים חזקים שמתחלפות לתמונות הדוגמנים מהמסלול בניו יורק. האתר מחולק לקטגוריות נגישות: גברים, נשים, אאוטלט ואביזרים. הכחול הוא הצבע השולט בעמוד הגברים בעוד שהפוקסיה שולט בנשים. בכל אחת מהקטגוריות אפשר למצוא את כל הפריטים מהקולקציה החדשה אביב-קיץ, כמו גם את קולקציית החורף האחרונה ופרטי וינטג' מעונות קודמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה מקולקציית הקיץ החדשה. 270 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשרות אחת היא לבחור קולקציה מעונה מסוימת ולהכיר אותה מקרוב על כל חלקיה, אפשרות אחרת היא לבחור פריט מסוים ולראות איך הוא נראה בכל קולקציה. בכל עמוד-פריט מספר תמונות, מידע על סוג הבד כמו גם הוראות הכביסה. בקטגוריית האביזרים אפשר למצוא תיקים, נעלים, שעונים, משקפים, צעיפים ובושם ממותג. פיצ'ר מיוחד באתר מפנה את הגולש לחוויה של קוסטו ברצלונה בשבוע האופנה בניו יורק. אינפורמציה על הקולקציה שהוצגה שהתאפיינה באלמנטים מטאלים בשילוב אלמנטים גרפיים המזוהים עם המותג, פלייר וידאו מהתצוגה עצמה ומהשמחה האמתית מאחורי הקלעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החוויה הישראלית

יונת דואר: יש. באתר מבטיחים לא להכביד על הנרשמים ולהעביר הטבות ומבצעים.

החוויה הישראלית: האתר מזהה את המדינה בה נמצא הגולש והמשלוח מגיע גם אלינו.

  • עוד באותו נושא:
  • קוסטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully