וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן כבר לא מעצבת

לירוי שופן

9.3.2010 / 19:42

בית האופנה אונגרו שמינה את לוהן כיועצת קריאטיבית רק לפני עונה, הודיע באופן רשמי כי "אין לה שום קשר לקולקציית חורף 2011"

אחרי שלינדזי לוהן נצפתה מבקרת בתצוגות רבות בפריז במסגרת שבוע האופנה לחורף 2010-11, המתקיים בימים אלה, היה זה מעט מוזר שדווקא לתצוגה של בית האופנה עמנואל אונגרו היא החליטה שלא להגיע.

כזכור, בעונה הקודמת, פחות מחודש לפני תצוגת קיץ 2010, פרסם בית האופנה ידיעה לפיה מונתה השחקנית/דוגמנית כיועצת קראטיבית לבית האופנה. הכוונה הייתה ברורה - לזכות ברחש תקשורתי שיתרגם עצמו לעליה במכירות ואולי גם יבזוק על ראש המותג מעט אבק נוצצים. הבעיה היא, שהרחש התקשורתי המצופה התברר כזעם ציבורי על הזניית עיצוב האופנה ואבק הנוצצים הפך לפיסות טיח: הכישרון העולה שעמד כמעצב הראשי של בית האופנה, אסטבאן קוטאזר, עזב בסערה, וקולקציית הקיץ שהוצגה תחת שרביטה של לוהן והמעצבת אסטרלה ארקס, ספגה ביקורות קטלניות כל כך, עד שבתי כלבו בארה"ב לא קנו אף פריט ממנה. לאחרונה אף נסגר בוטיק עמנואל אונגרו בשדירת מדיסון במנהטן.

כך, אחרי שלמדו בעמנואל אונגרו כי קיצורי הדרך לתהילה יביאו עליהם חורבן, הם הודיעו באופן רשמי לפני התצוגה שנערכה אתמול (8 במרץ), שלוהן לא גרה פה יותר. וכדי שאף אחד יבין זאת לא נכון הם טרחו להבהיר ש"אין לה שום קשר לקולקציית החורף". הצעד המתבקש היה אמור להתרחש כבר לפני חודשים, כשכל הרמזים היו באוויר: מנכ"ל בית האופנה מוניר מופאריג', שהגה את רעיון הבאתה של לוהן, עזב את תפקידו בדצמבר האחרון (כביכול ללא שום קשר להיותו אחראי לשידוך המוזר), וחרושת שמועות בלתי פוסקת טענה כי לוהן אינה חלק מצוות העיצוב. ועדיין, ההצהרה הבלתי משתמעת לשתי פנים, שוחררה רק לפני התצוגה עצמה, בוודאי תוך כוונה להגיע לליבם של הקניינים.

עכשיו ברור, מדוע היה לה כל כך הרבה זמן לצפות בעבודותיהם של אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully