וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחגית באהבה

דנה מאירזון

15.3.2010 / 19:31

נשים בעלות כף רגל גדולה אך חיננית, אוהבות נעליים יפות, אבל אף פעם לא מוצאות אותן. אנחנו איתרנו נעליים מגניבות שמגיעות עד למידה 46!

לכל אחד הסגנון שלו, ופעם היה איש עם סגנון מאוד מיוחד ולהיט ללא תפוגה, שטען בקול סדוק שכפות רגליו הן הכרכרה היחידה שלו, וכרכרה, חייב להיות לה סטייל, גם אם בחצות היא נהפכת לדלעת.

אז אישה, את יכולה להפסיק לבכות ולהתגלגל לעבר רחוב גאולה, שם תמצאי חנות קטנה וכמעט פינתית בשם נובוריש דוג, שמתקיימת כבר מעט פחות משנתיים תחת שרביטו של המעצב והסטייליסט מעוז דהאן (30). דהאן סיים את לימודיו באסכולה לפני כ-5 שנים ומאז עובד במרץ גם כדי לגרום לנשים הגדולות שבינינו להראות כמו נשים קטנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל עקב. עד מידה 42/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לבגדים שמעצב דהאן, שלא מפחד משילובי צבעים ומבדים שנוצצים בחושך, אפשר למצוא בחנות נעלי אוקספורד, המבוססות על דגם ישן נושן, (שאותר בחנות נעליים צדדית ומעופשת, עמוסה במלאי ספרדי עתיק), ועבר טרנספורמציה לדגם יוניסקסי, שמגיע עד מידה 46 (כן כן). הנעליים מעור, הסוליה מעץ, הייצור מקומי ומגוון האפשרויות בלתי נגמר. אפשר להשיג משחור חלק ואלגנטי עד לשילובי צבעים מופרכים ומשמחי לבב כמו כסף וירוק, נניח, שיתאימו נפלאות לאוברול המלטף והצעקני שמופיע בקטלוג, ומגיע גם הוא עד מידה מפרגנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל אוקספורד. את מידה 46?/מערכת וואלה!, צילום מסך

דהאן מספר שהתשוקה לנעליים הגיעה ביחד עם החנות, שנפתחה בשיתוף עם יותם פרידמן רז, שעזב בינתיים והשאיר את דהאן לפתח את פרויקט הנעליים שלו למחוזות חדשים. ההכרה במצוקתם של אלו שלא משתחלות לכפכפים במידה 38, הגיעה אליו דווקא ממעצב אחר, ששון קדם, גם הוא מפרגן ומתמחה בעיצוב לנשים בממדים טבעיים. קדם זיהה את הפוטנציאל הגלום בנעל וביקש מדהאן לעצב עבורו נעליים במידות גדולות, לתצוגה שעליה עבד. אותו הדגם, עם הלוגו של קדם טבוע בצדדו, הוא שגרם לדהאן להבין שקיים פלח שוק הנמצא במצוקה, ושלא כל כך מסובך יהיה לספק לו פתרונות.

כעת הוא עובד במרץ על כפכפים לקיץ, פרויקט מאתגר ולא פשוט בהתחשב בעובדה המעניינת שכל החומרים מגיעים מארץ הקודש ונתפרים כאן בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי סניקרס בעיצוב אישי. תבחרי איזו מידה שבא לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מבית היוצר של נובוריש דוג, נעלי סניקרס שמגיעות גם הן עד מידה גדולה, ואם נגמר - ישמחו לייצר עוד אחת במיוחד בשבילך בהזמנה אישית. גם נעלי העקב מאוד נאות, ומגיעות עד מידה 42.

את נעלי האוקספורד אפשר להשיג בנובוריש דוג ברחוב גאולה 51, תל אביב וגם בחנות "רטרו" שברחוב קינג ג'ורג' 16, תל אביב, ובחנות "קואלה" ברחוב בצלאל 2, ירושלים, תמורת 500 שקלים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קטלוג הקיץ של נובוריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully