וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאגרפלד בעד פורנו וזונות

ליה פן

21.3.2010 / 17:21

מעצב העל סיפר בראיון למגזין Vice שהוא מת על פורנו, ומעדיף יחסי מין עם נערי ליווי מאשר עם אנשים שהוא אוהב

משקפי שמש הם הבורקה שלו ופורנו הם הפשרה שאנשים עניים, שלא יכולים לממן שירותי ליווי כמוהו, צריכים לעשות. אלה הן רק חלק מהפנינים שאמר מעצב האופנה המוחצן קרל לאגרפלד בראיון ארוך במיוחד למגזין Vice.

"אני אוהב פורנו" התוודה לאגרפלד בראיון לעיתונאי/צלם/כוכב פורנו גיי מיתולוגי ברוס לה-ברוס, "אני מעריץ שחקני פורנו. תסכול הוא המקור לכל פשע, לכן אם לא יהיו זונות וסרטי פורנו יהיה הרבה יותר ממנו... (אבל) אני באופן אישי מעדיף שירותי ליווי ברמה גבוהה (על פני פורנו).

אני לא אוהב לשכב עם אנשים שאני אוהב. אני לא רוצה לשכב איתם כי משיכה לא יכולה להחזיק מעמד הרבה זמן, אבל חיבה יכולה להחזיק מעמד לנצח. אני חושב שזה בריא. לאנשים עשירים האופציה הזו אפשרית, אך שאר העולם - אני חושב שהם צריכים פורנו."

עושר מול עוני הוא נושא שעלה שוב בראיון עם לאגרפלד, הפעם כשנשאל מה דעתו על אקטיביסטים שנלחמים למען חיות במאבק על השימוש בפרוות. לאגרפלד טען מצידו, שבמאבקם למען החיות, האקטיביסטים שוכחים את העניים שמתפרנסים מעסקי הפרוות ומציינים רק את העשירים שלובשים אותן. "אתה עשיר מספיק כדי לממן את כל האנשים שגרים בצפון ומתפרנסים מציד?" לאגרפלד גם יצא בראיון נגד אלה שלובשים פרוות כסמל סטטוס: "העשירים, אחרי הכל, הם אלה שנראים טוב בפרווה. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך פרווה, אז תשכח מזה. אל תלבש פרווה כדי להראות לאנשים כמה אתה עשיר. להיפך – תלבש אותה כמו סריג זול."

לאגרפלד התייחס בראיון גם למשקפי השמש שלו, אותן הוא מסרב להוריד והפכו עם השנים לסימן ההיכר שלו. "הם הבורקה שלי.. בורקה לגברים.. אני קצר רואי, ולאנשים קצרי רואי יש מבט של כלבלבים חמודים שרוצים שיאמצו אותם כשהם מסירים את המשקפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully