וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכם ו-Lee

תמר קרוון

25.3.2010 / 22:42

במדורה השבועי מפטפטת תמר קרוון עם רומי אבולעפיה, מעריכה מתנה של חברה טובה ומציעה פרק בסאות' פארק שיגרום לכם להבין איך גברים עובדים

אשה עם פנים של ילדה

רומי אבולעפיה. תמר קרוון
רומי אבולעפיה/תמר קרוון

נפגשנו לראשונה על סט צילומים כשהיית בת 13. את זוכרת את היום הזה?

"אני בעיקר זוכרת שאהבת את הרווח שיש לי בין השיניים, ומאז הוא תמיד נראה לי יותר חינני".

אז היית ילדה עם פנים של אשה, והיום את אשה עם פנים של ילדה.

"תמר, זה תיאור מדויק של המהלך המהופך של חיי עד כה. כמה מבוגרת הייתי כל שנות נעוריי וכמה מפוחדת אני היום. אומרים שהנעורים מבוזבזים על הצעירים. אולי הפנים הילדותיות שלי ייתנו לי עוד צ'אנס להיות ילדה, גם בגיל 30"
.

את נוגעת בטלנובלות ("דני הוליווד") ובדוגמנות (פרזנטורית של LEE) אבל מצליחה לא להיות חלק מעדר הסלבריטאיות בלירה. איך הצלחת?

"יצא שתמיד זיגזגתי בין אור הזרקורים השורף לאזור הקריר שאפשר לחסות בצילו. סלבריטאים הם אנשי השנייה, וכשבא תורי בחרתי לעזוב את הכל ולנסוע. אולי אני סלבריטאית ביורו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

למדת קולנוע בלונדון וביימת את "עיניים" - סרט קצר ומרגש במיוחד. מה עכשיו?

"התחלתי לשחק בגיל צעיר ורציתי להתרחק קצת מהתחום, ועכשיו אני מתאהבת מחדש במשחק. בנוסף, אני חושבת על הסרט הבא שלי ומביימת קליפים".

בצילומים הנוכחיים שוחחנו רבות על אהבה וזוגיות. מה המסקנה שלך בנושא כיום?

"למדתי שכשגבר ואשה מאוהבים ומגיעים לתחושה של הבנה נשגבת זו בעצם אי הבנה. איזו הבנה כבר יכולה להיות בין גבר לאשה? בתור בן אדם ששואף להבין ולהיות מובן כל הזמן, אני מאחלת לעצמי הרבה אי הבנות נפלאות שכאלה, רצוי עם אותו בן בן אדם".

יש לך משפחה מאד יוצאת דופן, אוהבת ותומכת. היית רוצה משפחה וילדים משלך?

"אני בגיל שבו אנשים מסביבי מתחילים להתחתן ולעשות ילדים ובלי לשים לב אני מתחילה לחשוב על זה. עם כל הסקרנות לעניין, זה עדיין נראה כמו ויתור. הרי כשאהיה אמא כבר אשכח מעצמי, וכל מה שארצה זה אותם בפיג'מות מכורבלים במיטתי בשבת בבוקר. בינתיים ימי שבת שמורים לפיג'מה שלי ושל בן זוגי".

ומה הפריט עם הסיפור הכי מרגש שיש לך?

"יש לי שמלת קוקטייל שחורה עם פפיון גדול בגב חשוף. לבשתי אותה פעם אחת במסיבה של פסטיבל הסרטים בלונדון, שם פגשתי את הבמאי אנתוני מינגלה ששיחקתי אצלו בסרט 'הסגת גבול'. אנתוני מת באופן מפתיע. כשאני מביטה בשמלה אני נזכרת בחיוך החם, בחוכמה שלו ובכל מה שלמדתי ממנו ואני מחכה כבר להזדמנות נוספת ללבוש את הזכרון הזה".

רומי אבולעפיה, בת 26, שחקנית ובמאית

חולצה מסטלה וינטג', מכנסיים קצרים של טופשופ. תמר קרוון
שורטס: וינטג' Lee; חולצה, חגורה ותיק: סטלה וינטג',/תמר קרוון
חולצה: וינטג' Lee; שורטס: טופשופ; חגורה: שוק העתיקות, כיכר דיזנגוף. תמר קרוון
חולצה: וינטג' Lee; שורטס: טופשופ; חגורה: שוק העתיקות, כיכר דיזנגוף/תמר קרוון
עגילים של הלנה, דיזנגוף 154. תמר קרוון
עגילים: הלנה, דיזנגוף 154, תל אביב/תמר קרוון

פריט על

בראש השנה קיבלתי מתנה מחברתי המרהיבה הילה. כשפתחתי את האריזה מצאתי קרם לילה ייחודי. תגובתי הראשונה היתה עלבון: "האם זה רמז להיותי בלתי מטופחת בעליל? או שמא זהו רמז לעובדה שבעוד חודשיים אהיה בת 42?" אך במחשבה שניה (פעילות מומלצת שהיתה מצילה את העולם ממלחמות שווא) הבנתי שהילה, מעבר להיותה אחת הנשים האלגנטיות, היפות והמטופחות בעירנו, היא טובת לב, קשובה ונדיבה. ובמתנתה זו לא היה שום מסר סמוי אלא רק כוונות טובות מאחר שהקרם הבטיח "להעלים את הנזקים הקיימים של העור ולדאוג לעתיד שלו". ואכן, לאחר שניסיתי לזכור למרוח את קרם הלילה המהפכני יותר משני לילות רצופים, גיליתי שעורי העייף והמרוט מקבל ברק וזוהר שהיה בו אי שם בפאתי שנות ה-80.

קרם פנים של אסתי לאודר

estee lauder, advanced night repair recovery complex

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם הגדול

לאחר מצעד השמלות המרהיבות, לראשונה זה שנים בטקס האוסקר, החזרה למציאות בדמותה של סנדרה בולוק, היתה קשה. איני רוצה לעשות הכללות שכל הגברים הם יצורים נחותים ובוגדניים וברור שיש גם נשים כאלו, אך לאחרונה חשיפת הפרשיות שבהן בעלים בוגדים בנשותיהן השוות עם נערות ליווי/ חשפניות מתעצמות כצונאמי ביום בהיר.

כשדיוויד דוכובני התאשפז מרצון במרכז גמילה ממין, אמרתי ניחא, קורה. כשטייגר וודס התגלה כאלוף שששיגל יותר נשים מאשר טורנירים שבהם השתתף, סברתי שאולי זו פשוט האמביציה הספורטיבית שלו שהרחיקה לכת. אך כשהסתבר שבעלה של סנדרה בולוק ניהל רומן עם מקועקעת מג-עי-לה, נהייתה לי ממש בחילה. סנדרה המתוקה, שכנראה קצה בכל הפסאודו גברים שמציפים את הוליווד, חשבה שמצאה גבר אמיתי בדמותו של ג'סי ג'יימס האופנוען הקשוח. הבגידה וההשפלה הצורמת שהוטחו בה ימים ספורים בלבד לאחר שזכתה באוסקר, מעלה שאלות נוספות. האם הפרידה של קייט ווינסלט וסם מנדז מוכיחה שגברים אינם מסוגלים להיות במחיצתן של נשים מצליחות מהם? האם הריגוש שבהסתרות, בלכלוך והסיליקון הם כל מה שגבר באמת צריך? האם עידן האינטרנרט והאסמסים ימיט עלינו חורבן? לפני שגברים טובים ונאמנים מתנפלים עלי בזעם אנא צפו דרך הלינק המצורף, בפרק המרהיב של סאות'-פארק בנושא. גם לכן הנשים כדאי, זו אחת הדרכים להבין שזה לא אישי.

סנדרה בולוק בטקס פרסי האוסקר ה-82, 2010. GettyImages
סנדרה בולוק בטקס פרסי האוסקר ה-82, 2010/GettyImages

פפראצי - 17.3.10

פפראצי – 17.3.10. א.פ.ק, תמר קרוון
צילום:א.פ.ק./תמר קרוון, א.פ.ק

חולצה: וינטג' איב סן לורן; ויצ"ו; ז'קט: זארה ילדים; מכנסיים: פול אנד בר; חגורה- סלין, אוסף פרטי; מגפיים: סטיב מאדן (חורף שעבר); תיק: בלנסיאגה מאמור (קיץ שעבר); שרשרת: שאנל (מתנה משרון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully