וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי עורה של אישה הוא זהב טהור

יאניק וודרי, מאפר הבית של איב סן לורן, מעדיף שתחיו בתשוקה, תקריבו את הכל למען האהבה ואל תנסו להסתיר פגמים - ראיון עם צבע

אדום הוא לא רק צבע. הוא מכלול שלם של ערכים מן העולם הרגשי של חיינו, בעיקר האהבה והתשוקה. אישה מאוהבת לא תיפרד מליפסטיק אדום, גבר מאוהב יעניק תכשיט באריזת קטיפה אדומה - אלו האסוציאציות האולטרה-צרפתיות שמקבל המאפר יאניק וודרי מהאדום אדום הזה ואם לא תעצרו אותו, הוא ימשיך לדבר על האדום, כמעט לנצח.

וודרי בן ה-47, מאפר הבית של איב סן-לורן מזה 26 שנים, מבקר בימים אלו בארץ לרגל השקת קולקציית הקיץ של המותג. פילוסופיית האיפור שלו מבוססת על שלושה צבעים מרכזיים או "שערי צבע", כפי שהוא מכנה אותם: כחול - "צבע הרוחניות המתכתב גם עם סגולים וירוקים”, זהב - “אין לנו בז' או צהוב. הכל מוזהב, כי עורה של אישה הוא זהב טהור", ואדום כמובן – "טהור, ארגמני, בין הפוקסיה לכתום, אדום טמפרמנטי עבור נשים חזקות שלא חוששות להקריב הכל למען האהבה”.

הקיץ כמו מדי שנה, הקולקציה העונתית מבוססת על השלושה האלו: מוצרי עור פנים בגווני חול, עיניים בגווני הריביירה, שפתיים וציפורניים בכתום ופוקסיה, ואריזות בצבע המתכת היקרה.

לוודרי השכלה פורמלית בציור ובתחומי האיפור והתפיסה המקצועית שלו מבוססת על מספר עקרונות מנחים: הקשבה לאישה, הדגשת יופייה ולאו דווקא הסתרת פגמיה, ובעיקר צניעות. "מאפרים מקצועיים היום”, הוא אומר, "שמים את עצמם במרכז. נדמה להם שהם הכוכבים".

בזכות פרקטיקה ממושכת והיכרות ארוכת שנים עם סלבריטאיות צרפת הוא יודע לומר היום שעבורו, כמאפר, קיימים שלושה סוגי נשים: נשות העיניים שובות הלב באמצעות המבט, נשות הפה המקסימות באמצעות חיוך ונשות הכל או לא כלום שהן יפות גם ללא טיפת איפור, אבל לפעמים אוהבות לשחק את המשחק ולהתאפר טוטלית.

ניתן להכיר אישה באמצעות האיפור שלה?

"בוודאי. אפשר לגלות חלומות, שאיפות, רגשות, מצב נפשי. הכל עובר. את למשל, מאופרת באופן המביע כבוד למרואיין, אבל לפגישה עם מאהב לא היית מתאפרת ככה".

מה תמיד יש לך בתיק איפור?

"עיפרון שחור, ליפסטיק אדום, מייק אפ וטוש אקלה. מה יש לך?"

בבקשה.

"יותר מדי מאותו צבע. משעמם וחסר תשוקה. בחורה צעירה תתחרט יום אחד על חוסר תעוזה. צריך פה ליפסטיק אדום".

ליפסטיק אדום גם בשעות הבוקר?

"בוודאי! למה לא”?

טעות האיפור הנפוצה ביותר שנשים עושות היום?

"מגזימות. הכל גדוש. יותר מדי מכל דבר. סגנון הגם וגם וגם”.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מה הבקשות השכיחות של נשים שאתה מאפר?

"להיראות צעירות יותר וגם סקסיות".

איפור הוא עניין של גאוגרפיה?

"בוודאי, איפור פריזאי שונה מהניו יורקי. בפריז נשים נוטות יותר לבטא את עצמן, בניו יורק האיפור פונקציונלי”.

נשים ישראליות ואיפור?

"סך הכל הן משתדלות".

איפור בעידן הרשתות החברתיות?

"אל תיראו בתמונות שלכם כמו משהו שאתם לא. תהיו עצמכם".

פוטושופ?

"מגזימים. לפעמים התוצאה מאכזבת. אבל למדתי לקבל ולחיות עם זה”.

איך הייתה חווית העבודה לצד איב סן לורן?

"הוא היה אמן, לא רק אופנאי. איפור מבחינתו היה אקססורי, כמו תיק או נעליים. הוא נהג להתעלם מתכתיבים של מה שמקובל ולגרום לנשים להרגיש שונות. שיק רדיקלי. עבורו הלבשה הייתה דרך חיים. והוא ידע שיופי בא מבפנים. הוא אמר: שנו את חייכם לפני שתשנו את בגדיכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully