וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריח הטוב של הכרום

3.4.2010 / 12:02

ג'יזל וקייט מוס מופיעות על שערי אפריל של ווג הבריטי והאמריקאי. מי צריך ראיונות כשיש תמונות

ג'יזל בונדשן (29) וקייט מוס (36) הן שתי הדוגמניות המפורסמות והמרוויחות ביותר בתעשייה היום. למרות סקרנות רבה בנוגע אליהן, השתיים לא אוהבות לדבר על חייהן הפרטיים ומתראיינות רק כשיש לכך סיבה טובה מבחינתן.

החודש, הוא עת נדירה כזאת, בעיקר בכל הנוגע לג'יזל שהעניקה ראיון שער ל'ווג' האמריקאי של חודש אפריל. זהו השער ה- 11 של הסופרמודל הברזילאית למגזין ובראיון הבלעדי היא מדברת על קו הקוסמטיקה האורגנית החדש שלה Sejaa (סז'ה. המשמעות בפורטוגזית: להיות), וגם על חווית ההיריון ולידת ילדה הבכור בדצמבר האחרון.

את תמונות כתבת השער, 'אימא אדמה', צילם צלם האופנה הקבוע של 'ווג' פטריק דמרשלייה. ג'יזל תועדה על ידו רוכבת על סוס בחוף הים, מתרגלת יוגה, מחבקת את התינוק בנג'מין, הולכת עם הכלבים וידה ולואה, קופצת ראש בביקיני לבריכה על רקע האוקיינוס השקט. בתמונה אחת עהיא גם מופיעה עם בטן הריונית ופוטוגנית זמן קצר לפני הלידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון מספרת ג'יזל על בנה התינוק בנג'מין שנולד בפנטהאוז המשותף לה ולבעלה, כוכב הפוטבול טום בריידי (31), בלידת מים חמים בחדר אמבטיה הצופה על נהר צ'ארלס בבוסטון: “רציתי לחוות את הזרימה", ג'יזל אומרת ומכחישה מכל וכל שמועות על לידת בית חולים קונבנציונלית. בלידה נכחו מיילדת, אימא ובעל וג'יזל מספרת כי “זאת הייתה החוויה המדהימה בחיי, להרגיש אותו יוצא מגופי. ולאחר שהוא נולד, הסתכלתי עליו והרגשתי מחוזקת. חשבתי, או אלוהים, עשינו זאת יחד". שם התינוק, בנג'מין ריין: “רציתי לקרוא לו ריבר כי רציתי משהו שזורם תמיד, נצחי. בעלי אמר, 'אין סיכוי שנקרא לו ריבר'. אבל שמו של אבי הוא ריינולדו, אז זאת מחווה עבורו. וזה כמו מים".

בזמן ההיריון מספרת ג'יזל כי הקפידה לשמור על כושר:, תרגלה קונג- פו עד שבועיים לפני הלידה ויוגה שלוש פעמים בשבוע. "אני חושבת שיותר מדי נשים נכנסות להריון ומחליטות להפוך לטוחן אשפה. הייתי מודעת לכל מה שאכלתי והוספתי רק 15 קילוגרם". על התרחקות מן העין הציבורית, היא אומרת: “הרגשתי שההיריון שלי הוא רגע פרטי שלי. נשארתי בבוסטון ולא עבדתי, מלבד במסגרת החוזים. וגם אז הרשיתי לעשות שימוש רק בצילומי פנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם הראשונה מול המצלמה לאחר הלידה: “הגעתי לסטודיו והרגשתי כמו אי-טי. אמרתי אוה..., מה קורה? שיער ואיפור? לא הסתכלתי על עצמי במראה חודש וחצי. בדרך-כלל, אני מגיעה, נכנסת לאווירה ומיד מרגישה אחרת. יש כפתור שלוחצים עליו ואני בפעולה. וכשאני בפעולה, כמעט אין אותי; יש רק את הדמות שעושה את כל זה. הפעם זה לא היה כך. חשבתי בעיקר על בעלי והתינוק, אבל ללקוח מגיעים כבוד ומקצוענות. בפעם הראשונה, אני חושבת שממש ראיתי את עצמי – את הפנימיות – במקום את הפרסונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט מוס המופיעה בקביעות מדי שנה מאז 1993 על שער ה'ווג' הבריטי, מופיעה החודש על שער המגזין בפעם ה-29 (בממוצע 1.7 פעמים לשנה, מה שאומר שקיימת סבירות גבוהה שנראה אותה שוב על שער ה'ווג' הבריטי השנה), כמו גם בהפקת אופנה אדיטוריאלית מרהיבה לרגל האביב שצילם צלם האופנה הבלגי-ניו יורקי וילי ואנדרפר. למרבה האכזבה, אין ראיון עם שיאנית השערים, אבל ההפקה - 'אינסטינקט בסיסי' - מקסימה למדי. הסופרמודל הבריטית נראית מעולה בפריטי הלבשה תחתונה (אכן בסיסיים לכל מלתחה) ובפריטי ביגוד העשויים בעיקר מחומרים טבעיים, ליפסטיק וציפורניים באדום עז, שיער סתור ועקבי כריסטיאן לובוטין שחורים קלסיים. להלן סשן צילומי ה'אינסטינקט הבסיסי' של מוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully