וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוויר שמגיע מלמטה

הגר ליינקרם

6.4.2010 / 8:12

בתוך טרפת המותגים ששיגעה את המתלבשים הישראלים, גם בקסארה מציעים אופציה נורמלית לשמלות קיץ לא יקרות

המותג הישראלי קסארה מציע הקיץ את כל הטרנדים החשובים: נוכחות ורודה, פריטים בצבע גוף, תחרה, פרחים והרבה רומנטיקה, כפי שהיא מופיעה על דגמי השמלות. המותג, המנוהל ומעוצב על ידי שבט משפחת שלתיאל, גדל בשנים האחרונות למיני-קונצרן אופנתי ישראלי שמציע בגדים יפים, לבישים ולא יקרים, כשעל הבעייתיות היחידה בהם עמדנו כבר בקולקציית החורף של קסארה: כאשר החברה מנסה לפנות לקהל רב של לקוחות על ידי מחירים נוחים לכל כיס, היא מוותרת לעיתים על איכות חומרי הגלם.

הדבר ניכר בעיקר בטיב הבדים ובעיקר בבדי השיפון, שלהם מראה סינתטי ומזיע שמוריד מיופיין של השמלות שמבחינת הביצוע, הגזרה והרוח האופנתית, ממקמים את קסארה במרום טוב בשוק האופנה המקומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אם נניח לרגע את הזיעה הסינתטית בצד, נוכל להתפנות ולהתרשם בעיקר משמלות הקולקציה, חלקן מעוצבות ברוח פתיינית-רומנטית של חדר המיטות והלנז'רי, כמו למשל שמלות קומבינזון, ושמלות המשלבות בגזרתן מחוכים מובנים, שמלת סטרפלס קסומה אשר קיבלה תמיכה של עצם מובנת באזור החזה וכן שיפולי תחרה יפהפיים. בכיוון קצת אחר שמלה קצרצרה עם טול קופצני ועומד קיבלה חלק עליון של מחוך סקסי ורצועות בד דמויות בריות שמתחברות לחלק של הטול – מראה שספק אם מישהי, למעט נועזת אופנתית בעלת גוף תמיר ומושלם תוכל ללבוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטים היותר לבישים הן שמלות לא מגונדרות מדי, כאלו שיספקו את הפתרון האידיאלי לעונת החתונות. שמלות צ'רלסטון בקומות, עשויות שיפון בצבעים רכים עם כתפיות ספגטי ענוגות ושמלות קשקשים עם כתפיים שיושבות בעידון מושלם ומפתח סירה. היפה מבין כולן היא שמלת מיני עשויה שיפון בגוון גוף חיוור נוטה לאפרפר ושרוולי עטלף עשויים לעילה ולעילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדגש הרב בקולקציה הוא על שילובי בדים ושימוש במגוון רב של בדי גובלן וסוגי תחרות שונות ופחות על גזרות חדשניות. הגזרות הן קלאסיות, השמלות רחוקות או קרובות לגוף ומגיעות רובן באורך מיני. כמו כן בין חידושי הבדים ניכר שימוש רב בחיתוכי לייזר, שיוצרים מראה של תחרה גדולה כאשר הדוגמה שלה בולטת במיוחד כאשר החיתוכים הללו מגיעים בשמלה בעלת שתי שכבות בד - כאשר הבד העליון ממנו נחתכו חלקים בדוגמה פרחונית מולבש מעל בד בהיר שקורן מבפנים החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים: חצאיות: 199-399 שקלים; שמלות: 219-599 שקלים; חגורות: 99-199 שקלים; טוניקות: 199-299 שקלים; גופיות: 119-299 שקלים; מחוכים: 199-299 שקלים.

רשימת חנויות:
Kd - שנקין 48, תל אביב; נויה - קניון מלחה, ירושלים, וקניון גבעתיים; אונג' – תל חי 6, נתניה; פלומה - סוקולוב ,38 רמת השרון; קימונו –טיילת מלכת שבא, אילת; ארצנו הקטנטונת – קיריון, קריית ביאליק; סיטי סטור - קניון רננים, רעננה, ג'י כפר סבא, דיזנגוף סנטר - תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully