וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אופנה חדש של ebay

ליה פן

7.4.2010 / 18:34

אתר המכירות הגדול פתח ערוץ אופנה שמציע בגדים ואקססוריז של מעצבי על ומותגים במחירים מוזלים. אל תצפו לבשורה חדשה

לאנשי ebay ככל הנראה נמאס למכור בגדים משומשים, ולראות איך אתרים מתחרים עוקפים אותם בסיבוב בכל מה שקשור לקניות בגדים ואקססוריז ברשת - לכן הם החליטו לפתוח אתר (או ליתר דיוק ערוץ) כזה משלהם.

האתר החדש שנפתח בתחילת השבוע, נקרא בפשטות fashion.ebay.com ומציע פריטים חדשים ומשומשים. אלפי הפריטים שמוצעים שם למכירה מדי יום מחולקים לקטגוריות הרגילות: נשים, גברים, ילדים, וינטג', מותגים וכ'ו כשמתחתיהן יש עוד שלל תת קטגוריות עד לרזולוציה של מידת הנעליים של הגולש/ת. ב-ebay שואפים להתחרות באמצעות האתר החדש באתרים של Macy's ו-Target, להציע פריטי מותגים בהנחות גדולות, ולספק "יעד משודרג לשופינג של בגדים, נעליים ואקססוריז" – כך לפחות כתוב באתר.

בין המותגים שכבר תוכלו לרכוש את פריטיהם באתר נמצאים: מיו מיו, ורסצ'ה, אן טיילור, ארמני, איב סאן לורן, מייקל קורס, סטלה מקרטני ואיב סאן לורן, לצד אפשרויות "עממיות" יותר כמו גאפ, ליוויס, אולד נייבי ועוד. בעתיד, מתכננים ב-ebay לפתוח אאוטלט בתוך האתר ולהוסיף תכנים כתובים שיתרמו עורכי האתר ויכללו הגיגים על סטיילינג, שופינג וכ'ו.

קצת לפני השקת האתר, ebay חנכו ערוץ אופנה נוסף בשם Fasion vault בו ניתנות הנחות של עד 60% על מותגים למשך תקופות מוגבלות, במטרה להתחרות באתרים כמו Gilt.com ו-Ruelala.com. בשעות אלה נסגרת שם מכירה של Romeo & Juliet וב-12 באפריל תיפתח שם מכירה של Escada.

קולות ברשת טוענים שמדובר באתר מיושן שלמעשה מעתיק מהמתחרים ולא מביא בשורה חדשה, הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצוב. פשוניסטיות מטיבות לכת אכן יתאכזבו למראה האתר, אך עם מעט סבלנות יוכלו לאתר מציאות לא רעות בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully