וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיובי, רות

שירלי אכסלרוד

12.4.2010 / 8:10

מדור קוסמטיקה קלה הזליף על עצמו אופטימיות, מרח צלליות בצבע חיובי, האריך ריסים, התמתח והכריז: היום נביא רק בשורות טובות

אולי אלה ארוחות הפסח שעוד לוחצות לנו על גזע המוח, אולי זה האביב שבפתח, ואולי זה יום המעשים הטובים שנחת עלינו קצת בדיליי - הפעם זהו מדור שכולו פרגון. לעצמנו, לכן, לעולם - עם (כמעט) רק דברים חיוביים לומר על מוצרים ששימחו את ליבנו ועשו לנו נעים בנקבוביות ובעפעפיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הבקבוק - משאבה, הגימור - משי. קרם לצוואר של דקלאור/מערכת וואלה, צילום מסך

טיפול בפיגמנטציה צווארית או קולר קריסטלים לכלב

אמה של הנסיינית ש' ניחנה ביכולות מיוחדות לזהות מקילומטרים התערבות כירורגית פלסטית בפניהן של הבריות. מתיחות פנים, גרועות כמוצלחות, הרמת עפעפיים או פילינג עמוק – שום דבר לא חומק מהעיניים הביוניות שלה. כשהגיעה ש' לפרקה, הסכימה אמה לחלוק עימה את הסוד – "זה הכל בצוואר", לחשה. "שם אי אפשר לנתח, ואי אפשר לתקן. על הצוואר רואים הכל! ולכן בתי, אף פעם אל תשכחי את הצוואר".

בינינו, את צריכה קרם מיוחד לצוואר, ועוד בכזה מחיר, בדיוק כמו שהכלב שלך זקוק לרצועה עם השם "בובי" כשהוא משובץ בה באבני סברובסקי. אבל משהו בקרם הטיפולי של דקלאור לצוואר ולמחשוף, גרם לש' לאושר קטן בכל פעם שהתמרחה בו. אולי זה הריח המוזר-נעים, אולי המרקם המושלם, שהוא עשיר במידה אך לא כבד והשאיר אחריו גימור משיי נפלא, ואולי בקבוק המשאבה היעיל והנוח (והלוואי שכל הקרמים היו מגיעים בכזה) – ואולי כל אלה גם יחד.

בדקלאור מבטיחים שהקרם מכיל תמציות ארומתרפיות, נלחם בהזדקנות העור, ממצק, מפחית קמטים ומטפל בכתמים וכהויות. לשמחתה של ש' היא עדיין לא סובלת מכל אלה, ולכן לא תוכל להעיד על מיגור הזקנה או כתמי הגיל, אבל אולי אולי, תצליח לדחות קצת את הקץ או לפחות לשמח את אמא.

דקלאור, Neck and Décolleté - EXCELLENCE DE L'AGE. מחיר: 50 מ"ל ב-654 שקלים.

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 9. אשת אוליגרך אמיתית לעולם לא תפקיר את השטח הקדוש שבין השפתיים לציצי.

סטיק מקרר לעיניים AQUALIA ANTIOX של וישי. רויטרס
משחק אותה קשה להשגה. סטיק מקרר לעיניים של וישי/רויטרס

לוק של בית מרקחת כזה

השם "וישי" כשלעצמו גורם לנסיינית ט' להרגיש ממש טוב עם עצמה, עוד לפני שהתמרחה במה שזה לא יהיה. אולי אלה האריזות המוצלחות, הנקיות, בכחול-לבן בית מרקחת שכזה, שגורמות למוצרים של וישי להיראות חכמים יותר מכל השאר, אולי העובדה שעדיין לא התאכזבה מאף מוצר של המותג האירופאי, ואולי זה בגלל שהוא משחק אותה קשה להשגה, ולא נמכר בפארמים.

כך או כך, ט' התפעמה גם מהסטיק החדש המיועד לאיזור העיניים, שמבטיח ליצור "אפקט של קירור מיידי ולטשטש סימני עייפות ועיגולים כהים": "השתמשתי בסטיק, בעל ראש רול און, לפני האיפור וגם אחריו, במהלך היום. הוא נעים בשיגעון, קליל ומרענן כמובטח, ולא משאיר סימנים. לא הייתי חותמת על העלמת עיגולים שחורים, אבל הוא בהחלט עושה משהו טוב. העובדה שהוא מכיל איזה מולקולה ייחודית שפועלת נגד השפעות החמצון, גורמת לי להימשך אליו בטירוף".

VICHI - AQUALIA ANTIOX סטיק מקרר לעיניים, 199 שקלים. להשיג בבית מרקחת פרטיים בלבד

מדד האשליות: 10. סטיק לכל פועלת!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בלי גושי פחם על העיניים. מסקרה Diorshow Extase של דיור/מערכת וואלה, צילום מסך

שלא תיראי כאילו את פועלת במכרה

ר' נוהגת כדיווה במוצרי האיפור שלה, ובמיוחד נוקטת יד קשה נגד מסקרות שמביאות לה את הסעיף, קרי – משאירות לה גושים על הריסים. "אם יום אחד אתפס כשגוש שחור מונח לו שם, מרחף מעל העין כמו מצבה לימים יפים יותר, פשוט תעשו לי המתת חסד", היא נוהגת להורות למקורביה בעודה מעבירה אצבע רטובה אחרי המסקרה, כמו במסדר המפקד ערב פסח.

ר' קיבלה את Extase, המסקרה החדשה מבית דיור, ונשמעה מרוצה מאוד - "המברשת של דיור מחליקה בצורה מאוד נעימה, נוחה לאחיזה, ויוצרת ריסים שחורים, מופרדים יופי ובלי גושים, יימח שמם. בדיור מבטיחים מראה 'ראוותני ועוצמתי במיוחד, עם נפח מהיר' אבל התוצאה – שמבחינתי היא משמחת – הרבה יותר הגיונית ויומיומית מזה. הריסים לא דרמטיים מדי, אך עדיין מודגשים היטב". ואי אפשר שלא לומר מילה על האריזה יפת התואר: "חיצונית, מדובר במסקרה מוחצנת וחסרת בושה: היא משלבת צבע שמפניה מוזהב עם פקק שחור מהודר ומנגנון לחיץ שמשפר את סגירת המיכל, ואני נמשכת אליה בטירוף".
Diorshow Extase. מחיר: 184 שקלים.

מדד האשליות: 9. כי גם לאורלי גרשון מגיע להיראות כמו אודרי הפבורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נראה כמו גלוס, נראה יופי. צללית QUICK EYES CREAM SHADOW/מערכת וואלה, צילום מסך

מתכוננת לבלימת חירום?

הנסיינית מ', שכבר התארחה במדור בעבר והצהירה כי היא מתאפרת ברמזורים בלבד, כולל נתיבי תחבורה ציבורית - כי שמעה שמצלמים שם, שמחה עד מאוד בצללית הסטיק החדשה של קליניק: "הבקבוק נוח, מזכיר סטיק כמו של גלוס, ולא דורש ממני לתמרן עם מברשת נפרדת. מורחים קצת, מטשטשים עם האצבע, וזה נראה יופי. המרקם הקרמי מבטיח שלא תתפזר לי אבקת צללית על הפנים, כמו שקרה לי לא פעם בעת בלימת חירום. לא הייתי אומרת שהיא מחזיקה 10 שעות כמובטח, אבל ניחא – במהירות שבה אפשר לרענן אותה, גם כמה שעות זה בסדר".

בקליניק מבטיחים שהצללית מתאימה לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע (וגם למי שעוברת בכתום – בדיוק היה ירוק מהבהב - ואני נורא ממהרת).

קליניק QUICK EYES CREAM SHADOW. מחיר: 110 שקלים.

מדד האשליות: 8.5. עתידות: בקרוב יהיה לך נהג פרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לפי שחודש אפריל יהפוך למרחץ זיעה חמוצי. בושם BLV Eau d'Ete של בולגרי/מערכת וואלה, צילום מסך

הטביעי נפשך באמבט לימונענע ענק

"הקיץ מפזר את אורו בגוונים בהירים וקלילים... כמו משב של רוח ים, חושף את עצמו מיד במגע זוהר של מנטה ולימון איטלקי....". עם כל הכבוד לפיוט מבית הבושם החדש של בולגרי, בואו נהיה כנים עם עצמנו. השמש הנעימה של אפריל תהפוך בקרוב את חייכן למרחצאות זיעה, וכל מה שתרצו הוא להטביע עצמכן עד אובדן הכרה באמבט לימונענע ענק. וזה בדיוק מה שמציעה מהדורת הקיץ של הבושם המוכר. קלילה, חמצמצה, אוורירית, לימונית. ביחד עם בקבוק תכלכל ומרגיע, נמצא ניחוח הקיץ האולטימטיבי.

BLV Eau d'Ete. מחיר: 50 מ"ל ב-440 שקלים.

מדד האשליות: 9. איזי, בריזי, ביוטיפול.

  • עוד באותו נושא:
  • דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully