וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטריונית והאצילה

תמר קרוון

15.4.2010 / 19:15

תמר קרוון נסעה עם רוני אלטר לשופינג מיד שנייה וגילתה שלא כולם מגיבים באופן דומה כשהם נתקלים בערימה של פריטים מהממים

רוני אלטר. תמר קרוון
חולצת משי עם פנינים ומחוך מעור: 'סקנדל', נורדאו 13, הרצליה ב'/תמר קרוון

לאחר חג מגעיל ומלא טלטלות, נתקלנו רוני אלטר (הזמרת המחוננת) ואנכי בתאי ההלבשה של זארה, והחלטנו לעשות לנו תיקון לחג משל עצמנו. ומהו תיקון אם לא נסיעה מחוץ לעיר, להרצליה הרחוקה, לבדוק את חנות סקנדל, חנות יד שנייה ולבצע בה כמה רכישות? וכך יצאנו לדרך, כשאני אחראית על תדלוק בכריכי אבוקדו ובננות ורוני על ההגה.

כבחורה שסובלת מכל כל תופעה פסיכוסומטית קיימת, הנסיעה עם רוני היתה עבורי אחד הארועים המרגיעים ביותר שחוויתי. "סיוט האביב הזה. לא ישנתי הלילה מרוב אלרגיה", קיטרתי. "לי יש אלרגיות כל השנה ולאחרונה נסתמו לי האזניים", היא סיפרה. "יש לי סחרחורות איומות היום", אמרתי לה בדאגה שמא אתעלף באמצע הכביש הפקוק ואפילו אמבולנס לא יצליח לפלס דרכו להצילני. "אויש, מאמי", היא צחקה, "אני עם סחרחורות כל החיים!".

בעודנו בחצי הדרך חיסלנו את כל הכריכים וכשהגענו סוף סוף ליעדנו נכנסנו לחנות בצווחות של נערות שהרגע חלף לידן כוכב רוק מפורסם. טוב, עלי להודות שאני הייתי זו שצווחה כמו משוגעת, וזו שתלשה לשר, המוכרת המתוקה והנדהמת, את תיק הפנדי שלה מהכתף והודעתי בתוקפנות שהתיק יהיה שלה ויהי מה. אני הייתי זו שעשתה ערימה של כל הפריטים שבהם היא חשקה עד שנוצרה גבעה קטנה באמצע החנות, ואני הייתי זו שמדדה כל תיק מהמבחר האינסופי שבחנות, כולל אבחונים איזה מזוייף ואיזה אמיתי, ושנרגעה רק כאשר מצאה מיו מיו כתום.

רוני אלטר. תמר קרוון
שמלת וינטג' ממשי ופאייטים, ארנק מעור: 'סקנדל', נורדאו 13, הרצליה ב'/תמר קרוון

ולבסוף, לאחר שהחנות נראתה כמו החדר המבולגן שלי כשהייתי בת 16, אני הייתי זו שנאלצה לפרק את הגבעה המביכה ולוותר על אינספור פריטים למרות ההנחה המתחשבת של שר. ובכל הזמן הזה, רוני היפה התנהגה באלגנטיות ובאצילות, מדדה רק כמה פריטים, בחרה מה תלבש לצילומים וחיכתה לי בסבלנות ואיפוק. אבל בשובנו, דקה לפני שהיא הורידה אותי בביתי, היא שאלה "תמרי, מתי שוב ניסע?"

רוני אלטר, מוזיקאית מחוננת, בת 26. מוציאה בקרוב את "כיס אוויר" דיסק סולו ראשון וב12.5 תופיע בלבונטין www.myspace.com/ronialte

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פפראצי 9.4.10

פפראצי – 9.4.10. תמר קרוון
פפראצי – 9.4.10/תמר קרוון

ז'קט ניטים: זארה (לפני עונה); ג'ינס: טופשופ; מגפיים: אוסף פרטי צילום: א.פ.ק.

  • עוד באותו נושא:
  • רוני אלטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully