וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברווז אלבר אלבז

לירוי שופן

21.4.2010 / 7:10

מגזין ELLE משדך בגיליון אפריל בין עולם האופנה לדיסנילנד והופך את מעצבי העל לדונלד דאק ומיקי מאוס

עולם האופנה מוצא את הפנטזיה האולטימטיבית דווקא מחוץ לעולם האמיתי. אחרי ההפקה המצויירת של "הארפר'ז באזאר" בכיכובם של הסימפסונים, הפקת האופנה של מגזין הגברים VMAN בהשתתפותם של דמויות הסרט "שרק 4", מגיע גם תורם של דיסני לקחת חלק בחוויה, ולהכניס את האופנה לתוך עולמם המשורבט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונטלה ורסצ'ה כדייזי של דיסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסא הספרדית של מגזין האופנה ELLE, מציגה בגיליון אפריל 2010 פרוייקט קריקטורות יוצא דופן: הומאז' מחוייך של המאייר אולריך שרודר בו הדמויות המצויירות האייקוניות של דיסני עוטות על עצמן את דמותם של המעצבים המפורסמים בעולם. ברשימת ההברקות הגדולות אפשר למצוא את הגיבור הלאומי אלבר אלבז כברווז שמנמן; סוניה ריקל כגרסא נשית של הכלב גו?פי, עם רעמת שיער אדמוני כשהוא בלתי ניתן לאילוף; דונטלה ורסצ'ה משרבבת שפתיים עבות כדייזי דאק; או את קרל לאגרפלד, החלקלק והנצחי, כזאב המרושע מתוך "שלושת החזירונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבר אלבז כברווז מצוייר של דיסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם לא כל המחוות עלו יפה (במיוחד אלו של מרק ג'יקובס כדונאלד דאק או דולצ'ה וגבאנה כמיקי מאוס וגופי). אבל הרעיון וההשקעה, כולל התאמת הרקעים השובבה, בעולם של אנשים הלוקחים עצמם ברצינות יתרה, הם יותר ממבורכים. הם מצליחים להאיר בדיוק חצוף את הצדדים הססגוניים של כל מעצב, אלו שבזכותם כל אחד מהם הוא פרסונה אקסצנטרית . ככה זה כשמוסיפים קצת צבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרל לאגרפלד כזאב של דיסני/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אלבר אלבז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully