וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב נוסף למדונה על דולצ'ה וגבאנה

לירוי שופן

24.4.2010 / 21:12

המלכה הבלתי מעורערת חוזרת בקמפיין נוסף לתפקיד האיטלקייה הרגשנית והעסיסית של בית האופנה האיטלקי, לצד נער שעשועים חדש

אחרי לא מעט ספקולציות שאפפו את קמפיין סתיו 2010 של דולצ'ה וגבאנה, מסתבר שמדונה תשוב לככב על מודעות בית האופנה פעם נוספת. חרושת השמועות החלה ביום שני האחרון, כאשר צמד המעצבים האיטלקי צילם בניו יורק קמפיין תחת מעטה חשאיות כבד. הצילומים נערכו בבר מפורסם בשכונת "ליטל איטלי" (בו צולמו, אגב, פרקים מתוך הסופרנוס, חוק וסדר ושאר סדרות פשע ), אך הצפייה למצוא במקום את הזמרת המפורסמת בעולם התבררה כאזעקת שווא לאחר ששוחררה הודעה רשמית כי הצילומים מיועדים דווקא לקו הגברים שלהם, החוגג בימים אלו 20 שנה להקמתו.

התקווה למצוא את מדונה בשכונה התממשה לאחר שהסתבר שכל שנדרש היה להמתין מעט ולהצפין מעט. לפי מקורות שונים, כולל ציוציי הטוויטר של סטפאנו גבאנה שצוטטו בבלוג Fashionologie ("היא מדהימה... הצילומים מתקדמים נהדר... היא יפהיפיה... מדונה... היא תמיד הכי טובה"), הצטלמה אתמול (חמישי), מדונה בשכונת הארלם הצבעונית עבור בית האופנה.

לפי האווירה הכללית, נראה כי מדובר במעין המשכון לצילומי קיץ 2010. מדונה ממשיכה בדמותה של עקרת בית איטלקייה ורגשנית, לבושה בשמלה שחורה ומדגישת חמוקיים, עם אותו צלב שובב-מיוסר המונח על חריץ החזה שלה. לצידה, אולי כקריצה אוטוביוגרפית, דוגמן צעיר, בשנות העשרים המוקדמות שלו, חנוט בחליפת רכיסה כפולה מוקפדת.

אמא שלו או בת זוגתו? הפוטושופ יכריע, האם הוותיקן עתיד לאשר את מערכת היחסים הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully