וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאים לח

שירלי אכסלרוד

27.4.2010 / 17:53

שיער מחושמל, איפור מרוח וכתמי דיאודורנט - מדור קוסמטיקה קלה מסייע לכן להתמודד עם הזוועות שמגיעות עם הקיץ

זה מתחיל נעים, אבל לא ירחק היום וברחובות תשתולל זוועה מטאורולוגית. הישמרו! לפניכן חמש דרכים להתמודד (בערך) עם חמש ממכות הקיץ: זיעה, איפור נמרח, שליקה בשמש, שיער מחושמל והתרופפות עצבים כללית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
mineral deodorant - סדרת הדיאודורנטים של גרנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביג נו-נו מס' 1: סימנים שמשאיר אחריו הדיאודורנט

בית השחי האומלל! לא רק שנגזר עליו להיות אזור שעיקר תפקידו הוא ניקוז צחנת הגוף, הוא גם זכה בשם שמתגלגל לא נעים על הלשון. אין דבר אלגנטי פחות ולבנטיני יותר, מרמזים לדיאודורנט המרוחים מתחת לבית השחי; יש אסכולה הטוענת כי שאריות דיאודורנט על הבגדים חמורות אפילו מעיגול זיעה, שהוא לפחות אותנטי ובא כדרך הטבע.

איתור הדיאודורנט הנכון הוא טכניקה מתעתעת - דיאודורנט אינו בושם, וגם אם עושה רושם בשפריץ הראשון שיש לו יופי של ריח, מה שחשוב זה מה שהוא יהפוך להיות כשתצאו מקרירות הבית אל מרק האפונה המהביל המתבשל לו בחוץ.

שלוש נסייניות שקיבלו את סדרת הדיאודורנטים המינרליים של GARNIER, שכוללת סטיק, ספריי או רול און בשישה ניחוחות שונים, שיבחו את התוצאות המרשימות וציינו כי כל השלושה, ללא יוצא מן הכלל, אינם דביקים או מלכלכים, הדיאודורנט שהבטיח לא להשאיר סימנים גם על חולצות שחורות – קיים, והריחות, הקצת-קצת דודתיים ומתקתקים בהסנפה ראשונה, הפכו למוצלחים יותר ויותר ככל שנקפו השעות, וסייעו בשמירה על כבוד עצמי גם אחרי פעילות מיוזעת בחדר כושר.

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 9. נשות אוליגרכים אינן מזיעות. הנקבוביות שלהן יבשות וסגורות היטב, ובבית השחי החלק שלהן גדלות פיות.

mineral deodorant – גרנייה. בחודשים אפריל- יוני 2010 מוצרי הרול והספריי יימכרו ב-16.99 שקלים במקום 24.99 שקלים והסטיק ב-19.99 שקלים במקום 26.99 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביעיית צלליות ורודות של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביג נו-נו מס' 2: גושי צלליות בקפלי העיניים

הנסיינית מ', שלא תיתפס יוצאת מהבית ללא צללית על עפעפיה (גם אם מדובר בטיול קצר ששיאו יהיה באיסוף גללי הכלב או רכישת M&M בוטנים בפיצוציה), חרדה תמיד מאותו רגע, בסופו של יום מיוזע, בו היא מגלה שהצלליות הנאות שמשחה בבוקר הצטברו לפסים דקים בקפלי העפעפיים, או במקרה הגרוע יותר - לכמה גושים דביקים שנחים כמו שומות על עינייה.
מ' קיבלה לידיה רביעיית צלליות ורודות מקולקציית SPRING COLOUR FORECAST של MAC, (ובשיח המאקאי הן נקראות "פיגמנט מטאלי בעל 4 גוונים"), שמגיעות בשילובים מונו כרומטיים בגוונים של ורוד, כתום, סגול או צהוב מוזהב: "כבר שכחתי מה זה צלליות באבקה - ומצאתי את עצמי שואבת אותן מהשטיח. אחרי האירוע המצער הזה, דברים רק השתפרו.

הצלליות נמרחו בקלות, הצבעים נראו מצויין, במיוחד ה-LIGHT LILAC המקסים. למרבה השמחה, הן נשארו באותה תנוחה מדויקת במשך כל היום. אני לא חובבת גדולה של המרקם האבקתי, מאבק לא יצא אף פעם שום דבר טוב, אבל חוץ מזה, מדובר בצלליות מנצחות".

מדד האשליות: 9. גם ב-95 אחוזי לחות, תבטיחי לעצמך עפעפיים נינוחים, שכאילו לא יצאו מהמזגן.

CRUSH METAL PIGMENT, MAC. מחיר: 119 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Photoderm - תחליב הגנה מהשמש של ביודרמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביג נו-נו מס' 3: מראה דביבון

הסתובבת בחוץ יותר מדי שעות כשמשקפי השמש על הפנים? אל תתפלאי אם העוברים ושבים מנסים להאכיל אותך בעלי אקליפטוס. וזה כמובן בלי שאמרנו מילה על הקמטים, הכתמים, נקודות החן ושאר ההפתעות שינבטו לך על הפנים בעוד עשור או שניים.

ד' הלבנבנה, שקיבלה לידיה את תחליב ההגנה מהשמש של ביודרמה, Photoderm Max spf 50+, נשמעה מרוצה: "בניגוד לתחליבי הגנה אחרים שניסיתי, הוא נספג מצוין, קליל יחסית, שקוף ומספק הגנה גבוהה. אפילו עם המייק אפ הוא הסתדר לי - ולא נוצרה העיסה הבוצית הרגילה. חבל רק שלפי ההוראות צריך למרוח אותו מחדש כל שעתיים, ובכל פעם שתי שכבות – נו, באמת. התחליב מבטיח גם להקל על מצבי פריחה בעקבות חשיפה לשמש – אבל את זה תצטרכו לנסות בעצמכן".

מדד האשליות: 9. השמש היא לבני המעמד הנמוך. בשביל נסיכות המציאו את השיזוף בהתזה.

Photoderm, ביודרמה, 40 מ"ל, 139 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו וקונדישנר פריז איז של ג'ון פרידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביג נו-נו מס' 4: פריזים

תקראו להם איך שתרצו - שוונצים, פריזים, קרזול, או בכינויים הפסאודו פיזיקלי – שיער מחושמל, הם הם האוייב האכזר מכל שמזמן הקיץ. הבעיה העיקרית היא שבניגוד לצחנת הגוף, עור יבש בכפות הרגליים או איפור שהופך לעיסה, ובהם תחושו בעודם מתהווים, הרי שאת אימת הקירזול תגלו רק כשתגיעו לראי הקרוב. כך שאתן עשויות למצוא עצמכן מסתובבות עם מוראל גבוה, מניפות בעדינות את מה שאתן חושבות לשיער משיי וחלק, בעוד שעל הראש מונח לו קן ציפורים.

הנסיינית א', שטובי המחליקים הקרמיים לא יכלו לפריזים שלה, פיתחה ציפיות גדולות לגבי הקונדישנר "לטיפול בשיער יבש, גלי, מתולתל הנוטה לקרזול", של JOHN FRIEDA , שמבטיח "להמריץ את התלתלים הטבעיים ומכיל חומרים מרככים וסיליקון העוזרים להורדת הקרזול בשיער". "דיר ג'ון", יבבה א', "כמה שרציתי לאהוב את המרכך הזה... אז נכון, הוא נעים וריחני לתפארת, ריכך את התלתלים וגם את אמא שלהם, ולא השאיר תחושת שומן אווזים בשיער, אבל את מבחן ביטול הפריזים – הוא לא עבר. נותרתי מחושמלת כהלכה".

מדד האשליות: 5. תדעי שעשית את זה באמת, כשיהיה לך פניסט צמוד בדקת קריאה.

קונדישנר פריז-איז, JOHN FRIEDA. מחיר: 49.95 שקלים (ובעברית - 50 שקלים), להשיג בסופר פארם בלבד.

לתחזוקה כללית

נכון שרחוב המסגר הוא לא בדיוק מה שעובר בראש כשמהרהרים בעיסוי מרגיע (אלא אם כן אתם אוהבים לפנק את הגוף ואת הנפש בעשן אגזוזים, ביקור בסוכנויות לייבוא רכב וקירבה פיזית ומנטלית לתחנה המרכזית הישנה), אבל אם במקרה הזדמנתם לרחוב המסגר, תוכלו לקפוץ לאחד מטיפולי ההכנה לקיץ, שמציע בית הספר למקצועות הקוסמטיקה של ג'יג'י אקדמי. על הפרק: ניקוי, שיקום והכנת הגוף לקראת העונה החמה, באמצעות טיפול חמצן, טיפול עיניים, רפלקסולוגיה, עיסויים מסוגים שונים ועוד.

טאטי, המטפלת בה זכתה הנסיינית, לשה את בשרה בנחישות וברגישות, והתחושה של אחרי היתה ממסטלת כמצופה, למרות הלוקיישן.

ג'יג'י אקדמי, המסגר 9, ת"א. המחיר (משתנה ממטפל למטפל): כ- 350 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully