וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעלים את שלושת הפסים

לירוי שופן

2.5.2010 / 8:55

אדידס מציגה קו אופנה חדש, שמחצין עיצוב אופנתי על חשבונו של הלוגו. אצל הנשים זה מצליח יותר

יח"צ - חד פעמי

אדידס מסתערת על הקיץ עם פצצת מימן שתוצאותיה היא נשורת זרחנית. מדובר בקו אופנה חדש העונה לשם Blue lable A.039, המכוון אל קהל בגילאי 25 ומעלה, שעיקרו תופעה שהפכה רווחת בשנים האחרונות – הצנעת הלוגו והדגשתו של עיצוב אקלקטי ויוצא דופן. שמה של הקולקציה, A.039, הוא למעשה הקוד באדידס לצבע הכחול המיתולגי והספציפי של המותג. יחד עם שאר הקולקציות של החברה, שאינן מציעות בגדי כושר, כמו שיתוף הפעולה עם ג'רמי סקוט ו-Y-3, אדידס מותירה מחוץ לאור הזרקורים את העיסוק בליבה הקשה של לבוש הספורט, ומקדמת באופן אגרסיבי תדמית של חברת אופנה רלוונטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שכמיות עטלף עשויות ניילון מבריק בצבעים בוהקים/מערכת וואלה, צילום מסך

אחד המאפיינים הבולטים של קולקציית בלו-לייבל, היוא צבעוניות אינטנסיבית, מסגול כהה, דרך ירוקים, צהובים וצבעי פסטל, ולצידו, נסיון לפרוץ את גבולותיו המוכרים של הבגד. חולצות טי לנשים בצבעים בוהקים, שכמיות עטלף עשויות ניילון מבריק או סווטשירטים חושפי-בטן, שעל חזיתם קריקטורה של שיניים עטויות גשר, הם מימוש הסגנון עתיר הגרוב של תחילת שנות השמונים. מנגד, ואולי מתוקף הרצון לקרוץ לקהל שמתרחק מגימיקים, קיימת גם אופציה ספורטיבית אלגנטית יותר. מכנסי סיגר צרים בעלי שלייקעס או אוברול ורסטילי עשוי ג'רזי בשחור או באפור, יתאימו לנעלי עקב לפחות כמו לאוסף הסניקרס המעודן המלווה את הקולקציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בוגר ומתוחכם פחות?/מערכת וואלה, צילום מסך

אך בעוד שהנשים זוכות לדרייב אופנתי גבוה, עם פריטים שרחוקים באופן מוחלט מלבוש ספורט ממוצע, כמו ז'קט עור הדוק המחופה טלאי ניילון, הגברים כהרגלם נותרים מעט מאחור. ז'קט בייסבול, חולצות טי מסנוורות ומכנסי התעמלות המעוצבים כמכנסיים מחוייטים (כולל קרס במקום כפתור בחגורתם), ממירים היטב בין שני עולמות מנוגדים. מהצד השני, חולצה משובצת כדף של מחברת חשבון, מפספסת באופן מוחלט את קו הגבול המפריד בין עיצוב משובח עם קריצה להגיג ילדותי.

מחירים: בגדים: 249-1,499 שקלים; נעליים: 349-799 שקלים.

אדידס. שינקין 11, תל אביב; הלל 14, ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סוויטשירט חושף בטן. אדידס Blue Lable./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully