וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הרהורים חשובים

תמר קרוון

6.5.2010 / 17:00

תמר קרוון פותחת את סוף השבוע עם פנטזיות חשובות באמת על אופנה צרפתית נחשקת

פריטים של קלואה. תמר קרוון
שמלה/תמר קרוון

אינני חושבת שיש בחורה שחובבת אופנה ושאינה חומדת, באופן בלתי סביר, לפחות פריט אחד של בית האופנה הצרפתי קלואה. אצלי ההפרעה החלה כשפיבי פילו, מעצבת האופנה הבריטית המחוננת ומעוררת ההשראה, מונתה למעצבת הבית לאחר שסטלה מקרטני פרשה כדי להקים מותג משלה. פיבי פילו הביאה את קלואה לשיא מבחינת הפופולריות ועוררה בי ובמופרעות שכמותי חלומות ותשוקה לוהטת לכל פריט שעיצבה. אני זוכרת שהתיק פדינגטון, ממש הדיר שינה מעיני, וכנראה לא רק מעיניי, מאחר שהוא היה ה-IT BAG הראשון.

קלואה הוקם ב-1952 בידי גבי אגיון וז'אק לנואר, שטענו בזמנו, שהגיע הזמן ליצור אופנה איכותית שאינה עילית. בשנת 66' מונה קרל לאגרפלד למעצב הראשי של המותג והוא הפך לאחד המותגים המצליחים שהיו מזוהים במיוחד עם שנות ה-70.

פריטים של קלואה. תמר קרוון
חולצה ותיק: זארה; מכנסיים: מקס מארה; נעליים: אוסף פרטי/תמר קרוון

כיום פיבי פילו מעצבת לבית האופנה סלין, האנה מקגיבון מעצבת לקלואה ולסטלה מקרטני יש את סטלה מקרטני, אך כשמתבוננים בפרטים אפשר לראות עד כמה כולן פועלות מתוך נקודות מוצא וחשיבה עיצובית דומה. מצד שני זה לא באמת מפתיע, פיבי היתה יד ימינה של סטלה והאנה היתה יד ימינה של פיבי. ובזמן שהבנות עושות את מלאכתן נאמנה, אני אמשיך לחלום שכל פריט באתר www.chloe.com שייך לי!

דוגמנית: אלינה ל'יולי'; צילום וסגנון: תמר קרוון; איפור: אסנת בית-און שיער: יוסי טייר; ע. הפקה: הגר מרדינגר ותודה מיוחדת לרונית שניידמן.

פפראצי - 30.4.10

פפראצי – יום שישי. תמר קרוון
פפראצי – יום שישי/תמר קרוון

שמלה: קלואה (מלפני 6 שנים); נעליים: מנגו; תיק: וינטג' מיו-מיו; חגורה: סקנדל; משקפיים: סיטה לאופטיקנה; גרביים: המשביר לצרכן.

  • עוד באותו נושא:
  • קלואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully