וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורמלין עובד?

10.5.2010 / 20:37

בסדרת תמונות מתוך מגזין Interview נראית מדונה באופן חשוד כמו מדונה של 1983. האם הזמן שעבר באמת משנה?

למרות סימנים ברורים של תחתוני רשת על בטנה התחתונה, באחת התמונות שחמקו מיד הפוטושופ, סביר להניח שבגיל 51 היא כבר חוששת לוותר על תיקונים דיגיטליים אגרסיביים – מדונה בהפקת אופנה למגזין Interview דומה למדי לעצמה כפי שנראתה בתמונת עטיפת אלבומה הראשון 'מדונה' שיצא לפני 27 שנים. כפפות תחרה שחורה וצלבים מוסיפים לתחושה הכללית ששנת 1983 עוד כאן ו-Holiday הוא להיט דאנס חם.

בכל התמונות, נראית מדונה נראית כמו דוגמנית בת כמחצית מגילה האמיתי. אפילו זרועות הגידים הבולטות שלה לא מושכות כאן תשומת לב. היא מעשנת, מנשקת צלבים, משחקת 'קוקו' עם המצלמה או מביטה אליה במבטים אלכסוניים. רק בתמונת החזייה ותחתונים (שהביאה מהבית) היא מישירה מבט למצלמה, כאילו אומרת: אולי אני כבר בעשור השישי של חיי, אבל אני עדיין מושכת, מפורסמת, עשירה, מוכרת מלא דיסקים ויש לי ארבעה ילדים משגעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה על שער מגזין מאי של Interview/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההפקה והראיון שמלווה אותה יופיעו בגיליון מאי של המגזין שייצא מחר (11 במאי). צילומי השחור-לבן הם של צמד צלמי האופנה המנוסים מרט ומרקוס (Mert & Marcus) ובראיון משוחחת מדונה עם הבמאי האמריקאי גאס ואן סיינט ('מילק', 'גוד וויל האנטינג'). היא מספרת שכרגע היא מתמקדת בקריירה הקולנועית שלה כבמאית ומגלה שסרטה החדש, E.W, השתלט על חייה בימים אלו. הוא נכתב על ידה במהלך השנתיים וחצי האחרונות והוא עוסק בסיפורו של המלך הבריטי אדוארד ה-8 שוויתר על כתרו על מנת שיוכל להינשא לאהובתו, הגרושה האמריקאית וואליס סימפסון. “זה סוג של אובססיה עבורי. הסרט צורך כל אינץ' ממני. בין זה לבין ילדיי, אין לי זמן לכלום”.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בענייני קולנוע היא מודה ש"בכתה ובכתה" כשצפתה בבעלה לשעבר שון פן מגלם פוליטיקאי הומוסקסואל ב'מילק' מ- 2008. “מילק היה סרט מבריק. אהבתי אותו מאוד. הוא [שון פן] מדהים, הבנתי למה הוא נמשך לתפקיד". כמו כן סיפרה האם לארבעה על פעילותה במלאווי, המדינה בדרום מזרח אפריקה שם אימצה שניים מילדיה. “אני נוסעת למלאווי פעמיים בשנה, יש לי הרבה פרויקטים שם שאני נוסעת ובודקת. זה סוג של מחויבות שיש לי למדינה הזאת ולמאות אלפי יתומי האיידס שם. זה חלק מחיי". למוזיקה אין לה כלל "זמן או אנרגיה" ואפילו אין לה חוזה הקלטות עם אף אחד. פרויקט המוזיקה האחרון שלה היה הוצאת הדי וי די של מסע ההופעות האחרון שלה, Sticky & Sweet שהיא אפילו לא ראתה בגרסתו הסופית ואין לה זמן לקדם. "אין לי מושג אם אנשים יישמעו עליו. אני מקווה שכן. אני חושבת שיש לי מועדון מעריצים, לפחות זה מה שאומרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האלבום מ-1983/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההפקה של Interview/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully