וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בתעשיית האופנה העולמית

לירוי שופן

27.5.2010 / 12:12

גוטייה עוזב את הרמס, ג'יילס דיקן מחליף את לינדזי לוהן - וזה לא הכל

משחק כיסאות כמעט מוזיקלי מתרחש בימים אלה בעולם האופנה . אתמול, (רביעי) נודע כי מעצב העל הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, עוזב את תפקידו כמנהל הקראטיבי בקו הנשים של הרמס, בו החזיק בשבע השנים האחרונות. קולקציית קיץ 2011, שתוצג בפריז באוקטובר הקרוב, תהיה הקולקציה האחרונה שלו עבור בית האופנה העילי. את מקומו יתפוס כריסטוף למאיר, המשמש כמעצב הראשי של לקוסט.

לאחר ספקולציות לגבי עתידו של בית האופנה של אלכסנדר מקווין, שחלקן גרסו כי יש סיכוי שהוא יסגר לאחר התאבדותו של המעצב מוקדם יותר השנה, אפשר שנמצא הפתרון. ידיעה שסיפק יומון האופנה WWD.COM גורסת כי שרה ברטון, שעבדה לצד מקווין יותר משתיים עשרה שנים, מונתה למנהלת הקריאטיבית. דוברת קבוצת גוצ'י, המחזיקה בבית האופנה אלכסנדר מקווין, סירבה להגיב לידיעה.

השמים מתבהרים גם עבור בית האופנה עמנואל אונגרו, שחווה חבטות לא מעטות מאז מינה בצעד מתמיה, שיש שכינו אותו ביזארי, את לינדזי לוהן ליועצת קראטיבית. אחרי ביקורות קשות שקיבלה קולקציית קיץ 2010, שבעקבותיהן נמנעו בתי כלבו רבים לרכוש פריטים מתוכה, בית האופנה לחץ השבוע על כפתור האתחול כאשר מינה את ג'יילס דיקן, המעצב הבריטי המחונן, למעצב הראשי. על פי מארי פורנייר, מנכ"לית בית האופנה, דיקן, שזכה בתואר המעצב הבריטי של השנה ל- 2006, "הוא נקודת מפנה בהיסטוריה של בית האופנה". אחרי לוהן המילים האלו הן פשוט אנדרסטייטמט.

אבל אפשר שהידיעה המפתיעה ביותר קשורה אל העילוי הצעיר אוליבייה ת'ייסקנס. אחרי שזה עזב בצעד מתוקשר את בית האופנה נינה ריצ'י, והיה ידוע בכתב ידו המיתי-אקסטרווגנטי, נודע היום כי יעצב קולקציית קפסולה עבור המותג האמריקני ת'יאורי לקיץ 2011. מדובר בשילוב יוצא דופן ומרים גבה – ת'ייסקנס ידוע בסגנונו האוונגרדי, הכמעט בלתי לביש, ואילו ת'יאורי ידועים בקו בגדי המשרד הפרקטי שלהם. האם מדובר בנסיון למהפך תדמיתי? כך או כך, עבור מעריציו זו עתידה להיות הזדמנות זהב להניח ידיהם על עיצוביו במחירים הגיוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully