וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחשמל את עצמך בבית

שירלי אכסלרוד

27.5.2010 / 15:55

מדור קוסמטיקה קלה בוחר בהארדקור - מכשיר לייזר לשימוש עצמי בבית. חבל שבינתיים את השערות הוא לא מרשים

להפטר מהחביתה על הפנים

כחתול חסר מנוחה המרגיש את רעידת האדמה המתקרבת, כך חשה ס' את בוא העתידי של הימים הלחים על עור פניה. "אני מנביטה אלפלפא על פנים דביקות ומבריקות, וזה עוד לפני שיצאתי מהבית בבוקר", היא מספרת באימה. ס' היתה מאושרת לדווח כי המייק אפ החדש של לנקום - Teint Idole Silky Mat הוא הנשק החדש שלה במלחמה בפני חביתה משומנות ומיוזעות, המהוות מצע פורה לגידולים חקלאיים - צרה שתוקפת גם את מי שבימים רגילים נהנית מעור חלק ומשיי: "תענוג צרוף", התמוגגה ס'. "המוצר נוזלי עד דליל – גם אם תתאמצו לא תצליחו להיכשל במריחה שלו, קליל וענוג יותר מכל מייק אפ אחר שהשתמשתי בו אי פעם, והפלא הגדול – הוא מצליח להשאיר את העור רענן ובמראה מאט גם אחרי שעות ארוכות, וללא הגימור האבקתי המייבש שמאפיין מייק אפים לעור שמן. נס רפואי! המינוס היחיד הוא שיחסית, הכיסוי לא מדהים למי שסובלת ממפגעים רציניים, אבל יותר מזה באמת כבר מוגזם לבקש".

לנקום - Teint Idole Silky Mat, מחיר: 220 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקבוביות סתומות?

ס' התנסתה גם בקרם לחות נוזלי לעור שמן ומבריק של ביודרמה, שמבטיח להעניק מראה מט ולאזן את הפרשת השומן, אבל ממנו היתה מרוצה קצת פחות: "הקרם נעים מאוד למריחה, שומר על הלחות כמובטח, המייק אפ ישב עליו יופי, והפנים אכן לא הבריקו. מצד שני, היתה לי הרגשה מציקה של נקבוביות סתומות ותשוקה עזה לשטוף פנים. שזה פחות נורא מבאמת להיראות עם שליכטה גסה של קרם ומייק אפ במרקם מסכה – אבל זה גם לא כל כך נעים".

ביודרמה Sebium Mat ,anti-shine cream gel, מחיר 139 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להדביק ציפורים לפנים

הטראומה הקוסמטית הראשונה של ד' הולכת הרחק לאחור, לילדותה. בתור מי שאבות אבותיה הגיעו למזרח התיכון מערבות הקרח, וכל יציאה שלה לשמש ללא הגנה מסתיימת במראה מפתה של תיירת צרפתייה קמוטה שנשכחה בחוף גורדון כל אוגוסט, היציאה לשמש ללא הגנה אינה באה בחשבון. אלא שזיכרונות הקיץ שלה שזורים באותו קרם הגנה שומני, לבן, כבד ועבה, שאמה הדאגנית היתה נוהגת למרוח עליה לפני ובמהלך כל ביקור בים ובבריכה, ואליו היו נדבקים חופשי חול, צדפים, דשא וציפורים נודדות. המפגש עם סדרת מסנני הקרינה החדשה "Sun Care" של "ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה" פתח את הצלקות מחדש: "שמנמן וחלקלק, נספג בקושי, והשאיר אותי מצופה בצבע לבן ובוהקת. הוא אמנם עשיר ומבטיח הגנה טוטאלית שעומדת בכל התקנים המחמירים, אבל כל מוצר שאני צריכה לשטוף ידיים אחריו - נפסל אוטומטית".

GIGI -Sun Care Daily Moisture מקדם הגנה 30 SPF מחיר: 89 שקלים, מקדם הגנה 50 מחיר: 139 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להריח כמו מציל

לעומת זאת, ד' הבררנית אהבה את הספריי בתחליב של קרליין, שכן הוא אינו דביק ולא גורם לה להזיע. "לא מציק, לא שומני, ולכן זכה שאשתמש בו גם לפנים. אפילו את השמש הקופחת ואת הטבילות בחופי תאילנד הוא צלח בכבוד. הבעיה היחידה – יש שיגידו בונוס – היא הריח. יש למוצר ניחוח דומיננטי, מעולה ומשמח לטעמי, שמעורר נוסטלגיה לזיכרונות קיץ דמיוניים שאני ממציאה. אבל יש שיגידו שאני מריחה כמו מציל". בקרליין מציינים שהתכשיר כולל אצה אדומה שפותחה בשיתוף אוניברסיטת בן גוריון (!), המסייעת לאגירת לחות, ושהסדרה מומלצת על ידי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור.

קרליין סקין גארד, ספריי הגנה בתחליב מקדם הגנה 30, 50 מחיר: 75 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפס אחוזי שומן

ד' שדרגה את התלהבותה כשניסתה את ה-ANTI-SUN SPRAYשל מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור. "יד ראשונה מרופא", התלוצצה ד' עם עצמה. "מדובר באחד התכשירים המשובחים שפגשתי. אפס אחוזי שומן, קליל ונספג כלא היה. אין לו כמעט ריח, או לכל היותר ניחוח טלק עדין במיוחד, כך שנוח לי להופיע איתו בציבור". בדוקטור עור מספרים שהתכשיר שלהם גם עמיד למים ומועשר בויטמינים חיוניים.

דוקטור עור, ANTI-SUN SPRAY מקדם הגנה 30 מחיר: 80 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקר חשמלי ביתי

אחד הפאקים הגדולים של האבולוציה, הוא העובדה שאחרי כל כך הרבה שנים של ניסיונות התחכמות לטבע, אנחנו עדיין נאלצות להתייצב אחת לכך וכך שבועות אצל לאה המורטת, שבדמיוננו המבטים הבוחנים שלה מגיעים לנו עד לחצוצרות. מהצד השני – דילמת הלייזר. עובד, אבל עושה חור בכיס, ודורש מחויבות שנופלת רק מחופה וקידושים. טיפולי שעווה עצמיים בבית משולים להתאבדות בדקירות סכין, וכשמגיע הקיץ, גם האופציה לגדל פרא כבר לא באה בחשבון.

וכאן נכנס לתמונה הסילקן סנס אפיל, שעל פניו נשמע טוב מכדי להיות אמיתי: מכשיר חדש שמבטיח להסיר שיער לטווח ארוך בטכנולוגיה הדומה ללייזר, בשימוש עצמי קל ופשוט בבית, ובמחיר נסבל יחסית (יחסית לטיפולי לייזר, לא יחסית ללאה המורטת). וכבונוס - מדובר בפטנט מקומי שזכה לאישור ה-FDA. מה נאמר, גאווה ישראלית. שימו לב: המכשיר לא מתאים לעור כהה, גברים ידרשו יותר עבודה, ובמהלך הטיפול חשוב להיזהר מהשמש.

ת', שהתברכה בתנאים האידיאלים לשימוש מוצלח במכשיר - שיער כהה ועור בהיר, מילאה בקפדנות אחר ההוראות: הקפידה על מרווח של שבועיים בין ארבעת הטיפולים הראשונים, גילחה את הרגליים למשעי לפני כל טיפול, והתיישבה עם המכשיר למה שהגדירה "פעולת חשמול עצמי": "השימוש מאוד פשוט. מעבירים את המכשיר על הרגליים בשיטתיות, ומשחררים מין פולסים כאלה, שעל העוצמה שלהם אפשר לשלוט – התחלתי בעוצמה נמוכה, ובמהלך הטיפולים הגברתי אותה. זה נקי, זה לא כואב, למעט תחושת חום קלה שחולפת מיד, זה קל וזה מהיר - טיפול בשתי רגליים לוקח לא יותר מחצי שעה. הבעיה היחידה היא שאחרי ארבעה סשנים, אני עדיין לא רואה שום תוצאות. השיער צומח כרגיל".

אז טוב מכדי להיות אמיתי? אנשי הסילקן מסבירים באתר כי "מיד עם סיום הטיפול אי אפשר להבחין בשום שינוי. לעיתים אף ייראה כאילו השיער חוזר לצמוח, אבל בדרך כלל הוא ינשור לאחר כשבועיים.... גם אם אחרי ארבעה מחזורים השערות ממשיכות לצמוח, יש לחזור על הטיפול עד להשגת התוצאות הרצויות".
ת' מבטיחה להתמיד - ולהמשיך ולעדכן. הישארו עימנו.

סילקן סנס אפיל, מחיר 2490 שקלים, להשיג בסניפים המרכזיים של המשביר לצרכן ברחבי הארץ, בטלפון 1700700309. מחיר הכרות במשביר עד סוף החודש – 1990 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully