וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמוד הזה שמזכיר קצת את אגנס דין

31.5.2010 / 14:58

לוק ווראל בן ה-21 הוא דוגמן מבוקש ולא רק בגלל ארוסתו, קלי אוסבורן או הנימוסים הבריטים. דפדפו ודרגו

יש לו עיניים כחולות ושיער בלונדיני בדרך כלל (הגוון משתנה בהתאם להקשר), שמשמש לפעמים כאקססורי. באנגליה מולדתו הוא מכונה "אגנס דין הבן", אבל הוא מעדיף שתכירו אותו בשמו - לוק ווראל בן ה-21 הוא דוגמן מבוקש ולא רק בגלל הארוסה שלו, קלי אוסבורן, אלא בזכות מראה רב-צדדי ויכולת השתנות מרשימה. לפעמים הוא קצוץ שיער בג'ינס בלוי, כחוש,מחויך ומחוצ'קן ולפעמים הוא נער מבית ספר פרטי עם פני ילד, בלונד פלטינה, בלייזר מחוייט, חולצת משי ומבט מרוחק. אבל אם צריך, אין לו שום בעיה גם עם שמלה מיני וורודה, ליפסטיק אדום ופיאת מרלין מונרו הנדרשים להפקה טרנסווסטית.

הוא התגלה על ידי סוכן לפני כשלוש שנים בזמן שהחליק על סקייטבורד עם חברים בקמדן-טאון, לונדון. זמן קצר לאחר מכן הוחתם בסוכנות הדוגמנות הלונדונית D1. לוק המתנשא לגובה 183 ס"מ מצא עצמו עסוק למדי ולא מצא זמן לשום דבר אחר מלבד דוגמנות. לא להרכב הפאנק-רוק בו היה חבר וגם לא ללימודי החשמלאות בתיכון. הוא לא יודה, אבל הזוגיות עם כוכבת הראליטי ובתו של זמר ההבי-מטאל קלי אוסבורן בת ה-25 תרמה לשידרוג משמעותי של הקריירה שלו. מאז שהשניים נפגשו לפני כשנתיים במסיבה, הוא ידוע בתעשייה בשמו ולא רק כדוגמן החמוד הזה שמזכיר קצת את אגנס דין. בפברואר שנה שעברה השכיל לעשות שימוש יחצ"ני מועיל ברשת החברתית פייסבוק כששינה את הסטטוס בפרופיל שלו ל"מאורס לקלי אוסבורן" ויצר מהומה קטנה. מאחוריו היום קמפיינים עבור ויויאן ווסטווד, דיור, DKNY, Juicy Couture והפקות אופנה ל- GQ, Dazed and Confused, V Men ועוד. אופי נוח ונימוסים בריטייים תורמים לפופולאריות המקצועית שלו. בכסף שהוא מרוויח קונה חלקים לאופני ה- BMX שלו ועוזר ככל יכולתו למשפחתו, אבל בעיקר מעדיף לחסוך.

קלי אוסבורן והוא הם חברים הכי טובים שמדברים שעות בטלפון, הולכים יחד לפסטיבלי מוזיקה ולקניות. לאחרונה היא הודתה בראיון ל"אל" הבריטי שרק בזכותו, ולאחר מספר נסיונות כושלים, היא הצליחה להיגמל מהתמכרות ממושכת למשככי כאבים. וגילתה שלפני הסקס הפיכח הראשון אתו היא היתה מבועתת כיוון שתקופה ארוכה התרגלה להתגבר על חוסר הבטחון שלה בעזרת סמים. הגמילה המוצלחת חידדה את המודעות העצמית שלה והיא לא הצליחה שלא לחשוב לעצמה: "הוא בטח מסתכל על הישבן הגדול, השמן והלבן שלי וסימני המתיחה שלי". אבל בסופו של דבר התגברה בזכות פרטנר שאוהב אותה. עם זאת, השניים לא מתכננים טקס חתונה בקרוב כי קלי לא רוצה להתחתן לפני גיל 30, ובנוסף לכך אמא שלה, כוכבת הריאליטי ושופטת X פקטור שרון אוסבורן, מתנגדת על רקע גילם הצעיר של זוג היונים. אז בינתיים צמד הלונדונרים נהנים מהשמש הקליפורנית ומטפחים את גן הירקות ששתלו בביתה של קלי בלוס-אנג'לס.

לוק ווראל. GettyImages
לוק ווראל/GettyImages
קלי אוסבורן ולוק ווראל. GettyImages
קלי אוסבורן ולוק ווראל/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוק ווראל בתצוגה של פרנקי מורלו בשבוע האופנה במילאנו (יוני, 2008). GettyImages
לוק ווראל בתצוגה של פרנקי מורלו בשבוע האופנה במילאנו (יוני, 2008)/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוק ווראל בתצוגה של פרנקי מורלו בשבוע האופנה במילאנו (יוני, 2008). GettyImages
לוק ווראל בתצוגה של פרנקי מורלו בשבוע האופנה במילאנו (יוני, 2008)/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully