וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבי על

לירוי שופן

2.6.2010 / 14:30

החנות המגניבה בעולם, קולט, מכנסת את הגדולים שבמעצבים בשביל הומאז' קומיקס היסטרי. אפילו קרל לגרפלד בפנים

גיבורי העל פוגשים את מעצבי העל, זהו פחות או יותר הקונספט העומד מאחורי הפרויקט החדש של אחת מהחנויות המפורסמות בעולם – קולט פריז. קולט, הממוקמת ברחוב סן-הונורה בעיר, זכתה בעבר לכל סופלרטיב אפשרי בזכות האופנה פורצת הדרך, הנדירה ועתירת הדמיון שהיא מציגה דרך קבע. כחלק מאותה גישה היא החלה להציג ביום שני בערב, 31.5, הומאז' צבעוני לציון 75 שנים ל-DC COMICS , החברה האחראית לדמויות מפתח מצויירות כסופרמן, באטמן, ונדרוומן ורבים אחרים.

במסגרת הפרויקט נתבקשו המפורסמים שבמעצבי העיר, שבמקרה הם גם המפורסמים שבמעצבי העולם, לעצב פריט בהשראת אחת הדמויות. על פי הפריטים הראשונים שהוצעו למכירה נדמה שהמהלך לווה בהתלהבות יתרה: קרל לגרפלד, כקריצה נרקסיסטית לעצמו, מציע 'כפפות קרל' לבנות וקטומות מחופה באבן אמרלד ירוקה וענקית שנוצרו בהשראת טבעתו של הפקח הירוק; סוניה ריקל עיצבה שמלת-פורים עולצת עשויה משי ומלווה בחגורת זהב בצבעי מדיה? של ונדרוומן כי "כולנו ונדרוומן"; פייר הארדי, הסנדלר הנודע, רקם את הלוגו של סופרמן על תיק עור במהדורה ממוספרת ובחר בגיבור בזכות "האישיות הכפולה שלו"; בלמיין, סופר-הירו בעצמם בזכות מחירי הקצה המופרזים שלהם, הדפיסו לוגו מינמליסטי של באטמן על חולצת טי מכובסת ב-375 יורו. הפרשנות האקצנטרית ביותר שייכת לבית האופנה לנווין, שם הציעו שידוך בין באטמן לכלב, כציור ועבדת שזירת חרוזים וניטים על חולצת טי.

זוהי עתידה להיות סופה מסחררת, ולא רק בזכות העובדה כי תרבות הקומיקס היא ענפה ופעילה מאוד בצרפת. רוב העיצובים ניחנים הגזמה מודעת לעצמה, שמזרימה בהם אנרגיה רעננה ועתירת הומור. כדי להעצים את ייחודיותו של הפרויקט, כל אחד מהפריטים - אקססוריז וביגוד - מיוצר במהדורה מוגבלת ומלווה בהסבר קצר על תהליך היצירה של הפריט. בכל יום במהלך השבוע הקרוב יתווספו עוד פריטים, אשר ניתנים לרכישה בחנות המקוונת של קולט, ובבוטיק עצמו, שעל פי כל הציפיות עטה על עצמו תלבושת תואמת. אי של פורים והאלווין פתאום באמצע השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת באטמן של בלמיין. 375 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת באטמן של לנווין. 150 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות עור 'הפקח הירוק' של קרל לגרפלד. 495 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף סופרמן של ג'וליין דיויד. 320 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי שמש של ת'יירי לסרי. 400 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת ונדרוומן של סוניה ריקל. 900 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק סופרמן של פייר הארדי. 1500 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
מגפי קטוומן של רוג'ר ויווייר. אתר יצרן
מגפי קטוומן של רוג'ר ויווייר. 1900 יורו/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully