וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הגלוי למכוסה

תמר קרוון

3.6.2010 / 19:53

תמר קרוון צופה בסקס והעיר הגדולה 2, חושבת על האנשים שמתלבשים יפה ברחובות ומארחת את הבלוגרית יעל סלומה

תמונות הטור של תמר קרוון 3.6. תמר קרוון
יעל סלומה/תמר קרוון

מה אומרת יעל סלומה

בסצינת הפתיחה של הסרט "סקס בעיר הגדולה 2" החסרתי פעימה. צלילי השיר של אלישיה קיז על ניו יורק העלו בי זיכרונות על העיר הקסומה. אני זוכרת שריחפתי ברחובות בידיעה שאני יכולה להתלבש איך שבא לי ואף אחד לא יביט בי בביקורתיות או שיפוט. אז הבנתי שהסדרה והסרט הם אלו שפתחו עבור אוהבי האופנה את האפשרות להתלבש אקסטרווגנטי גם אם זה רק למכולת. בהמשך נולדו אינסוף בלוגים על אופנת הרחוב שבהם מתועדים כל אלו שיצירתיות הלבוש שלהם מעוררת השראה. לכבוד התובנה זימנתי את יעל סלומה, בעלת בלוג אופנת הרחוב ההולך ברחובות.

מתי ואיך עלה הרעיון להקים את הבלוג שלך?

את הבלוג פתחתי במרץ 2007. תמיד נמשכתי לתחומים הקשורים באסתטיקה אך עולם האופנה נתפס בעיני כמרוחק וכנטול כל קשר לחיי. זה השתנתה ברגע שנתקלתי בבלוג של סקוט שומאן, הסרטוריאליסט. לאחר מכן בביקור בלונדון חזיתי בעוברי אורח מהפנטים במציאות ולפתע הבנתי כיצד האופנה הלא נגישה נפגשת עם הרחוב.

יש משהו מרגש בלראות את ההתפתחות שלך כצלמת. אני מבינה שרק השנה התחלת ללמוד צילום

למען האמת זה די מביך עבורי. כשפתחתי את הבלוג לא תיארתי לעצמי שמישהו יכנס לבלוג או ימצא בו עניין, ועל כן גם לא ייחסתי חשיבות לחוסר הידע שלי בצילום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כבר חלפה לך המבוכה שבפנייה לאנשים ברחוב?

מאחר שהעיסוק הוא יומיומי, במהרה חלפו להן העכבות ואני מוצאת עצמי מדי יום רצה אחר אנשים, ומחרפת את חיי בכביש.

תמונות הטור של תמר קרוון 3.6. תמר קרוון
כבר לא נבוכה. סלומה/תמר קרוון

מי הם האנשים בעלי הסטייל הכי ייחודי לדעתך?

סוזן סרנק, עורכת האתר glamour.com, בכל פעם נפעמתי מהיכולת שלה להרכיב ולהגדיר מחדש סגנון אישי באמצעות הפריטים הכי בסיסיים במלתחה.

את מי הכי התרגשת לצלם?

בכל מפגש אני מתרגשת ומלאת חששות. האדם שאליו אני ניגשת מעניק לי את עצמו לרגעים בודדים. גם לאחר שקרוב ל-2000 אנשים עברו תחת עדשתי, זה עדיין מעורר בי לא מעט לחץ, כי בעיני לפני שהבלוג שלי עוסק באופנה הוא עוסק באנשים.

אם היו לך הרבה מאד מזומנים פנויים, איזה פריט מושחת היית רוכשת?

בלילות אני חולמת על שמלת one shoulder מבית לנווין. כי אין פריט נשי יותר משמלה ואין סקסי יותר ממשחק בין הגלוי למכוסה. לא הייתה קולקציה אחת בעונות האחרונות שלא התהדרה בשמלה שחושפת כתף ומכסה את רעותה. ואם אלבר אלבז מקפיד להגיש לנו זאת מדי עונה, כנראה שצריך להאמין לו.

אני לא רק מאמינה לו אלא מעריצה אותו וחולמת על כל פריט תחת עיצובו!

צילום וסגנון: תמר קרוון תמונה ראשונה: שמלה: רוס אובטה; נעליים: בלנסיאגה; חגורה: ז'יבנשי. תמונה שנייה: חולצה: זארה.

פריט העל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר הסרטוראליסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקוט שומאן, הלא הוא הסרט וריאליסט (את הבלוג המרתק תמצאו ב-thesartorialist.com), הוא החלוץ בה"א הידיעה של בלוגי אופנה הרחוב. שומאן עבד בתעשיית האופנה במשך שנים,, עד שהחליט עבור הבלוג שלו אנשים בניו יורק שלבושים מעניין בעיניו. הבלוג הפך להצלחה מסחררת, קמו לו חקיינים בעולם כולו, ושומאן הפך להיות אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם האופנה. יש לו עין שלוכדת אנשים שיש להם סטייל נדיר, ופעמים רבות דווקא המינימליזם שבשילובים הופך את המראה כולו ליצירה מרתקת. לשמחת כל אלה שמחבבים את נפלאות האינטרנט אך מעדיפים לעלעל בדפים ולהריח את הדפוס, שומאן הוציא ספר המלקט חלק מהצילומים. העונג צרוף. חפשו באמזון.

בעולם הגדול

גרנס דורה, מתוך הטור של תמר קרוון. תמר קרוון
מתוך האתר של גראנס דורה/תמר קרוון

בפאריז האנטיפטית יש בחורה מקסימה ששמה גראנס דורה. ב-2006 היא פתחה בלוג כי כמאיירת הרגישה שהיא תקועה בביתה בבדידות מזהרת. נוסף על האיורים היא החלה לכתוב (מצחיק במיוחד) ולצלם (בחסד) וכיום הבלוג שלה הוא אחד מהפופולריים ביותר בצרפת. ואם כבר עסקינן בעולם הגדול, למה לא להכניס קורטוב רכילות? גראנס דורה היא בת זוגו של סקוט שומאן. הם הכירו כשנפגשו שוב ושוב בתצוגות האופנה כשצילמו, כל אחד בנפרד, לבלוג שלו, והתאהבו. כך שכשמבקרים אצלה או אצלו ניתן לראות חופשות רומנטיות שלהם מהזוית שלה וגם, מזו שלו. לגרסה האנגלית, כנסו ותתמכרו.

פפראצי 29.5.10

פפראצי תמר קרוון 3.6. תמר קרוון
פפראצי תמר קרוון 3.6/תמר קרוון

שמלה: סטלה ווינטאג'; חגורה: אסקדה; נעליים: h&m לא מהארץ; תיק: יד שניה; צילום:א.פ.ק.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל סלומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully