וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו ללבוש

7.6.2010 / 17:43

כריסטינה אגילרה שוב מחקה את גאגא, סנדרה בולוק מוכיחה שהגירושים עשו לה רק טוב וסקרלט יפיפייה כרגיל. השטיח האדום בטקס פרסי הקולנוע של MTV

סנדרה בולוק בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
סנדרה בולוק/GettyImages

סנדרה בולוק

זוכת "פרס הדור" והאם הטרייה בהופעה פומבית שנייה מאז פרידתה המתוקשרת מבעלה הבוגדני. גזרה חטובה, שמלה חשופת גב סקסית של אודיי שאקר, שבטי וואייט אמרה עליה: "שלא תלבשי אותה אף פעם הפוך", עקבי כריסטיאן לובוטין, קוקו מחמיא וליפסטיק אלמוגי סימנו את שיבתה המוצלחת של הכוכבת.

אליזבת רייזר בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
אליזבת רייזר/GettyImages

אליבת רייזר

אמם של הערפדים הטובים ב"דמדומים" גילתה שנכנעה ללחץ הסביבתי-הוליוודי, והסכימה לראשונה היעזר בשירותי סטייליסט. אותו איש מקצוע בחר עבורה סרבל צנחנים שחור, מרזה ועמוק מחשוף של סטלה מקרטני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כריסטינה אגילרה בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
כריסטינה אגילרה/GettyImages

כריסטינה אגילרה

בבלונד פלטינה, ליפסטיק אדום-עז, פלטפורמות דומיננטיות ושמלת שלשלאות דוקרנית של ורסאצ'ה אטלייה החושפת זוג רגליים קצרות מדי, כריסטינה אגילרה ממשיכה לנהל יחסים פסיביים-אגריסיביים עם ליידי גאגא.

קריסטן סטיוארט בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
קריסטן סטיוארט/GettyImages

קריסטן סטיוארט

הזוכה הגדולה של הערב בשמלת קוקטייל מטאלית של דולצ'ה וגבאנה עם ברוקאד מוזהב בחלק העליון, טוויד מוכסף בתחתון וחגורה שחורה עם אבזם מרובע באמצע. קוקו חמוד וארוך יותר מהצפוי עורר ספקולציות לגבי תוספות שיער וציפורניים בתכלת הוסיפו טאץ' פרוע.

סקרלט ג'והנסון בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
סקרלט ג'והנסון/GettyImages

סקרלט ג'והנסון

כוכבת "איירון מן 2", שהופיעה לשמחת כולם על תקן מחליפתו של בעלה ריאן ריינולדס, הגישה יחד עם ברדלי קופר ובטי וואייט את "פרס הדור" לסנדרה בולוק, לבושה בשמלת סטרפלס תחרה בירוק-יער עם חגורה שחורה צרה של דולצ'ה וגבאנה ושיער סתור סקסי.

לינדזי לוהן בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
לינדזי לוהן/GettyImages

לינדזי לוהן

לא בשמלה, אלא באוברול מחורז בשני גווני כסף של פמלה רולנד המחמיא לשיזוף שהביאה מקאן, לילו לקחה את השטיח האדום חזרה לעידן הדיסקו של שנות ה-70 וגם הצליחה להסוות את אזיק הקרסול האלקטרוני החדש שלה.

ג'סיקה ביל. GettyImages
ג'סיקה ביל/GettyImages

ג'סיקה ביל

בשמלת ג'יאמבטיסטה ואלי המורכבת מחלק עליון לבן שקוף חלקית עם דיגום נקודות, חצאית נוצות שחורות וחגורת סאטן בוורוד-בייבי עם קשירת פפיון חמוד, כוכבת "צוות לעניין" אשר הגישה יחד עם ברדלי קופר את פרס הנשיקה הטובה ביותר, הוכיחה ששחור-לבן תמיד מנצח.

אווה מנדס בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
אווה מנדז/GettyImages

אווה מנדז

בשמלת מיני אסימטרית בכסף וטורקיז של סטלה מקרטני, תכשיטי "האוס אוף לאבנד", קלאץ' וסנדלי עקב מוזהבים של רוג'ר ויוויה, אווה מנדז זהרה והדגימה איך גם שמלה רפויה ומשוחררת יכולה להיות סקסית.

ונסה הודגנס בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
ונסה הדג'נס/GettyImages

ונסה הדג'נס

מגישת פרס "השחקן הטוב ביותר" נאלצה להגישו לרוברט פטינסון ולא לבן-זוגה זאק אפרון, אבל חוץ מזה נראתה מרוצה בבחירתה בלוק קייצי עם שמלת בייבידול לבנה של ג'ני פקהאם, עקבים מוזהבים של דייגו דולצ'יני ושיער שחור קונטרסטי.

  • עוד באותו נושא:
  • mtv movie awards

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully